قدردانی امام جمعه کیش از عملکرد سعید پورزادی

امام­ جمعه کیش از عملکرد سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، کارکنان این سازمان به ویژه دستگاه‌های اجرایی مستقر در این منطقه برای ارائه خدمات شایسته به عموم مردم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته 7 بهمن، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسوولیت های اجتماعی، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه برنامه‌ریزی‌، پیگیری و تلاش شبانه‌روزی خوبی برای رفع مشکلات دارند و با هنجار شکنی و قانون‌شکنی هم مقابله خواهند کرد.

وی بر لزوم اهمیت ایجاد ثبات مدیریتی در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: با توجه به این که جزیره کیش در این مدت شاهد عدم ثبات مدیریتی بوده و برای رفع مشکلات موجود از مسئولان تقاضا داریم با تصمیم گیری صحیح مدیر شایسته را برای این منطقه منصوب کنند.

امام جمعه کیش با تاکید بر لزوم اجرای قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری–صنعتی و رعایت اقتضائات این مناطق تاکید کرد: باید مشوق ها ها و معافیت‌های مناطق آزاد در نظر گرفته شود؛ اگر قانون چگونگی اداره مناطق آزاد نیازمند اصلاح است این مورد صورت پذیرد ولی تا زمانی که این قانون هست؛ باید به مفاد آن عمل شود.

وی، اظهار داشت: هم اکنون مناطق آزاد نه می توانند مشکلات خودشان را حل کنند و نه می توانند کمکی برای کشورمان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، ملاک و اولویت آحاد جامعه را رعایت قانون دانست و ادامه داد: نشاط و آرامش مردم، رونق اقتصادی و کسب و کار، خواسته همه ما و مسئولان است و در این میان خدمت گذاری مناسب به مردم و توجه به فرهنگ و ارزش های ایرانی و اسلامی باید سرلوحه و اولویت کارها باشد.

امام جمعه کیش با تبریک 44امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار بامسئولان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این انقلاب با مبانی و هویتش زنده است و اسلامی بودن، استکبار ستیزی، دفاع از مستضعفان و مقاومت در برابر دشمنان و رعایت مبانی و ارزش های دین، از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی است و به طور حتم با حضور نسل جوان مومن، پرانگیزه و توانمند، با قدرت بیشتری این مسیر رو طی خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه های متنوع دهه فجرخاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشور در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با امام و رهبری تجدید بیعت و دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد و اثبات می کنند که پاسدار ارزش های دین و انقلاب اسلامی هستند و راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: جهاد تبیین واجب و تکلیف همگانی است و اگر می خواهیم جهاد تبیین تاثیرگذار باشد باید با هر فرد و هر گروهی به زبان خودش و بر اساس شرایط محیط و اقتضائات صحبت کنیم.

امام جمعه کیش با محکوم کردن اسائه ادب به مقدسات دینی، بزرگان دین و ساحت قرآن کریم گفت: همه مردم جهان باید در مقابل این اهانت ها بایستند؛ معتقدیم این آزادی بیان نیست و این اهانت به مقدسات یک سوم جمعیت دنیا است و همه کشورها از لحاظ حقوقی و قانونی باید در سازمان های بین المللی این مهم را پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به طور مستمر در حال فتنه و توطئه هستند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان باید بدانند که نمی توانند با فتنه، توطئه و آشوب و جو رسانه ای آسیبی به این نظام و انقلاب بزنند و آرزویشان را به گور خواهند برد.