انتصاب سعید پورزادی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش

حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در حکمی سعید پورزادی را به سمت "سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش" منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادر شده از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی خطاب به سعید پورزادی آمده است:

بنا به اختیار حاصله و هماهنگی به عمل آمده، نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش" منصوب می شوید.

لازم است تا انجام فرآیند انتخاب مدیرعامل جدید بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، با هماهنگی اینجانب نسبت به اداره امور سازمان اقدام نمایید.

انتظار می رود با هم اندیشی صاحب نظران و همکاران متعهد سازمان و دبیرخانه شورایعالی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سند تحول دولت مردمی نسبت به خدمت رسانی به فعالین اقتصادی و مردم عزیز و رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه نهایت اهتمام خود را معمول دارید.

توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد "عهد نامه مدیران" در دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

لازم می دانم از زحمات و تلاش های جناب آقای مهدی کشاورز چافچیری در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.