رویکرد آرمانی به جزیره کیش در رادیو جام جهانی

گزارشگر رادیو جام جهانی، معرفی ظرفیت ها و زیرساخت ها، توسعه اکوتوریسم، اقتصاد سبز، شهر اکولوژیک، طرح ساماندهی سواحل و شهر هوشمند را از جمله شاخصه های مهم این برنامه رادیویی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، زهرا تقی ملا هدف از پخش برنامه های رادیو جام جهانی را نگاه آرمانی به جزیره کیش عنوان کرد و افزود: معرفی ظرفیت ها و زیرساخت های مربوط به حوزه گردشگری جزیره کیش از جمله برنامه های پیش بینی شده در رادیو جام جهانی است.

تقی ملا با اشاره به روزهای پایانی رویداد جام جهانی، اظهار داشت: بر اساس دریافت بازخوردهایی از رادیو اینترنتی ایران صدا و پیامک های ارسالی؛ این برنامه رادیویی به عنوان پرمخاطب ترین رسانه معرفی شد.

تقی ملا گفت: شاهد اتفاقات خوبی در جزیره کیش خواهیم بود که این مهم سبب شکل گیری زیرساخت های مناسب و تحقق اراده جمعی برای پیشرفت به سمت کیش آرمانی است.

تقی ملا، عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف این رادیو آشنایی هر چه بیشتر سرمایه گذاران کشور با ظرفیت های موجود در کیش است تا این منطقه را به سمت اقتصاد پایدار هدایت کرد.

وی، افزود: در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم و گردشگران با جاذبه های گردشگری، مجموعه های تفریحی و سایر ظرفیت های موجود با محتوای اصلی اقتصاد سبز و شهر پایدار گام های موثری برداشته شده است.

گزارشگر رادیو جام جهانی، گفت: برای نقد منصفانه در راستای رفع چالش های موجود در منطقه نیاز به رسانه ای فعال و پویا و یا یک رادیو محلی است.

زهرا تقی ملا در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش های مضاعف مسولان سازمان برای ارائه و اجرای طرح جامع کیش عنوان کرد: جزیره کیش می تواند پایلوتی برای سرمایه گذاران قدرتمند و هم شهری مدرن برای سایر مناطق به ویژه مناطق ساحلی کشور باشد.

گوینده رادیو جام جهانی، اظهار داشت: در این برنامه رادیویی نگاه ما به جزیره کیش دقیق تر و موشکافانه تر بوده و با هدف ارائه محتوای شفاف تری نسبت به سایر برنامه های رادیویی فعالیت می کنیم.

وی با اشاره به بخشی از برنامه این رادیو با عنوان "یک جهان یک توپ" گفت: در این بخش به نقش ورزش در توسعه پایدار، کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد کشور پرداخته شد که از جمله نقش ورزش های دریایی و تفریحی در میزان اشتغال مورد بحث و بررسی نیز قرار گرفت.