مزایای استقرار مقر دو فدراسیون ملی در جزیره کیش چیست؟

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش مزایای استقرار مقر دو فدراسیون ملی در جزیره کیش را تشریح کرد.

به گزارش مرکز‌ روابط عمومی و‌ امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزیزاله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به تصمیم ارزشمند وزارت ورزش و جوانان مبنی بر استقرار مقر دو فدراسیون ملی در جزیره زیبای کیش برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: با این اتفاق شاهد تشکیل هیأت های استانی ذیل هر فدراسیون مستقر در کیش خواهیم بود که این امر گامی موثر در جهت توسعه ورزش کیش به عنوان قطب ورزش های دریایی و ساحلی است.

فرضی پور در ادامه اظهار داشت: دومین مزایای این اتفاق، تخصیص بودجه و منابع مالی به این فدراسیون ها جهت احداث زیرساخت های تخصصی ورزشی در جزیره کیش است که می تواند گامی موثر برای اعتلای زیرساخت های ورزشی جزیره کیش باشد.

رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم‌ کیش با اشاره به نقش آفرینی کیشوندان در منصب های ملی حوزه ورزش تاکید کرد: با تشکیل این فدراسیون ها، امکان جذب کمک ها و منابع مالی از سوی فدراسیون های بین المللی و امکان فرصت عضویت و نقش آفرینی کیشوندان در فدراسیون های بین المللی، مزایا و فرصت دیگری‌ است که نباید به سادگی از کنار آنها عبور کرد.

فرضی پور در پایان ضمن اشاره به تازه تأسیس بودن این فدراسیون های ملی، به لزوم اجرای دقیق فرایند ثبت و استقرار این فدراسیون ها اشاره کرد و گفت: قطعا طی ماه های آینده شنونده خبرهای خوب از این فدراسیون های ملی خواهیم بود.