تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش

نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: طی جلساتی که با معاونت فرهنگی  اجتماعی سازمان و امور ایثارگران و نهاد امامت جمعه برگزار شد برنامه‌های فرهنگی متنوعی به همین مناسبت در جزیره کیش با شعار "ما مقاوم هستیم" در بحث عمومی و "نسل امیدوار" در حوزه دانش آموزی با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به 40 برنامه در نظر گرفته شده در این ایام عنوان کرد: از این تعداد 15 برنامه به صورت عمومی در سطح جزیره و 25 برنامه دیگر خاص پایگاه های مقاومت و مساجد اجرا خواهد شد.

میرزاده با اشاره به اعلام زمان بندی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در جزیره کیش افزود: این برنامه ها از ساعت 8 صبح پنجشنبه سی و یکم شهریور با مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام کیش آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فضا سازی و المان سازی به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات، دیدار با امامان جمعه، همایش پاسداشت نیروهای مسلح مستقر در جزیره، تجلیل جانبازان و ایثارگران، حضور سازمان یافته نیروهای مسلح و بسیجیان و تجلیل از سربازان نمونه در نماز جمعه کیش، نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبستان دخترانه فرهنگ، همایش روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان، ملاقات با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه افسران جنگ نرم، برگزاری نشست های بصیرتی(جهاد تبیین)، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، برگزاری مراسم بزرگداشت شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه با حضور سردار فتح اله جعفری، گرامیداشت سالروز شهادت فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز، و جهان آرا، تجلیل از رزمندگان و محفل انس با قرآن ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است.

محمد میرزاده همچنین گفت: توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند با همکاری اداره امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

ابراهیم فرجادی زاده رییس اداره امور ایثارگران و ارتباطات مردمی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: از ابتدای حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدارهای مستمر چه به صورت حضوری در منازل و چه دعوت از ایثارگران به سازمان صورت گرفته است و بر اساس برنامه ریزی های امور ایثارگران این دیدارها به صورت فصلی انجام شده و جمعی از ایثارگران با مدیرعامل سازمان دیدار داشتند.

وی تصریح کرد: برنامه ویژه ای با عنوان "شب خاطره دفاع مقدس"برای ایثارگران جزیره کیش در نظر گرفته شده است که در این برنامه جمعی از ایثارگران حضور یافته و خاطرات خودرا از دوران هشت سال دفاع مقدس  روایت می کنند.

فرجادی زاده با اشاره به دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: این بازدیدها در هفته دفاع مقدس به صورت روزانه انجام خواهد شد و در روز سوم مهر که روز گرامیداشت خانواده شهدا است به صورت ویژه دیدارهایی برگزار خواهد شد.