حضور مهدي كشاورز ظرفيتي ارزشمند براي ايجاد تحول مديريتي در كيش است

دبیر کمیسیون صنایع و معادن و عضو هیات رئیسه فراکسیون کارآفرنیان مجلس: مهدي كشاورز مديرعامل منتخب دولت مردمي به همراه تیم مجرب در منطقه آزاد كيش فرصتي ارزشمند براي ايجاد تحول مديريتي و فراهم كردن فرصت هاي سرمايه گذاري در جزيره است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فرهاد طهماسبی در نشستي با مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، گفت: به عنوان یک نیروی انقلابی و مورد اعتماد نظام بر مجموعه ای مدیریت می کنید که شاید در سال های گذشته دغدغه مسائل دیگری را برای آن داشتیم، باید گفت اهتمام ويژه دولت سبب رونق گردشگری و اقتصاد جزیره کیش مي شود كه در دولت هاي پيشين به اين مهم بي توجهي شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت سوق الجیشی کیش در منطقه خليج فارس، باید تمام توان و ظرفیت ها به کارگرفته شود تا در حوزه های گردشگری و اقتصادی انگيزه در مردم و سرمایه گذاران ايجاد شود تا از خروج سرمایه ها جلوگيري كنيم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارآفرنیان مجلس تصریح کرد: طبق گزارش های ارائه شده از سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه هایی طراحی شده و در دستور کار قرار گرفته که جای بسی امیدواری است تا در آینده ای نزدیک شاهد رونق همه جانبه و روزهای خوب برای کیش باشیم.

وی با تاکید بر اين كه اصالت ایرانی جزیره کیش باید به دست فرزندان ایران باشد، اظهار داشت: باید رونق و انگیزه مضاعف سرمایه گذاران برای حضور در کیش ايجاد شود بنابراین دقت کنیم برنامه ریزی ها منسجم و قانون مند باشد تا مردم نیز از حضور در جزیره کیش احساس آرامش داشته باشند.

فرهاد طهماسبی در بخش پایانی سخنانش در مورد مقررات منطقه آزاد کیش گفت: با تشکیل تیم های قوی و کار آزموده، مقرراتی برای تصویب به مجلس ارسال شود که در چارچوب قوانین دائمی، "نه موقت که با تغییر دولت ها لغو شود یا تغییر کند" تا نسبت به اعتماد سازی و افزایش انگیزه سرمایه گذاران در کیش؛ گام هاي موثري برداشته شود.