مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش :

نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش بی بدیل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مرهون زحمات نیروهای مسلح دانست و گفت: نقش نیروی انتظامی در حفظ آرامش و امنیت نقشی بی بدیل است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از خبرنگار ایرنا، علی اصغر مونسان روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مرکز فرماندهی این نیرو در کیش برگزار شد ، افزود: نیروی انتظامی بخشی از نیروهای مسلح مقتدر کشور است که با ماموریت های متنوع و گسترده خود به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است.

وی به وقوع جنگ تحمیلی و حمایت استکبار جهانی از عاملان جنگ اشاره کرد و گفت: آنچه در این دوران به وقوع پیوست مقاومت ملتی انقلابی است که با ایستادگی خود حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردند.

مونسان با یادآوری اینکه خلیج فارس همواره از سوی دشمنان شرق و غرب در حال تهدید است و شاهد ناآرامی های زیادی در منطقه هستیم افزود: اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج امنیت و اقتدار بسر می برد ، مرهون زحمات نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی است .

مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: نیروی های انتظامی شبانه روز برای سرافرازی کشور تلاش می کنند و همچنان مسیر شهادت بر روی این نیروها باز است و گاهی اخباری مبنی برشهادت تعدادی از نیروهای جان برکف نیروی انتظامی را می شنویم .

مونسان تصریح کرد: نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار خود می تواند با رافت و ملاطفت ماموریت های ویژه ای را انجام دهد و مردم کیش هم به سهم خود از خدمات این نیرو به صورت ویژه بهرمند شوند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه پلیس به جامعه یک نگاه جامعه محور است ، گفت: پلیس مشکلات خود را با کمک مردم ، دانشگاهیان ، فرهنگیان و نخبگان مورد بررسی قرار می دهد و با نگاه علمی و دانش بنیان راه حل مناسب برای آن پیدا می کند .

سرهنگ حسین دهکی افزود : پلیس مصمم است تا علی وار در مسیر عدالت قدم بردارد و حسین وار مشق عشق نماید.

وی با اشاره به شعار سال ، اقتدار پلیس ،همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش گفت: برای عمل به این شعار در کنار مردم آنان را دوست و یار خود می دانیم ، از مردم و برای مردم هستیم.

دهکی با بیان اینکه جزیره کیش در آرامش و امنیت نمونه است افزود : امیدواریم این خطه از سرزمین اسلامی الگویی برای کشور و جهان باشد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان اظهار داشت : مردم و مسئولان که در بحث امر به معروف و نهی از منکر کمک می کنند، پلیس و خدمتگزاران خود را نیز در این ماموریت یاری کنند.

قرائت پیام سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، رژه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه و اهدای لوح به تعدادی ازنیروهای بازنشسته و نیروهای برتر انتظامی از دیگر بخش های این مراسم بود .

در این پیام ضمن تسلیت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است : بی شک مسئولیت تامین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور و برای هم میهنان گرانقدر، موهبت عظیمی است که نصیب شما همکاران خدمتگزار و جان بر کف در نیروی انتظامی شده است و این محقق نمی شد، مگر در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری.

این پیام می افزاید : هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس ، محملی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه و بهانه ای برای ارائه کارنامه درخشان و معرفی خدمات ارزنده نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت در میهن اسلامی هنگامی خواهد درخشید که ثبات و آرامش کنونی ایران را با شرایط نابسامان فعلی منطقه و جنگ افروزی های رژیم دست نشانده استکبار جهانی و حکام بی کفایت برخی کشورهای منطقه مقایسه کنیم که از تامین ابتدایی ترین و بدیهی ترین امر امنیتی در کشور خود عاجز هستند و حادثه دلخراش و مصیبت بار منا که موجب جان باختن عده زیادی از حجاج بیت الله الحرام وعزادار شدن تمامی ملل مسلمان به ویژه ملت عزیز ایران اسلامی انجامید، تنها نمونه کوچکی از این بی کفایتی است.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح امروز شنبه با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت ، محمد شنبه زاده رئیس دادگستری کیش ، سرهنگ حسین دهکی فرمانده انتظامی ویژه کیش و جمعی از مدیران ، مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در ستاد انتظامی کیش برگزار شد .

11 تا 17 مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است