با گرامیداشت یاد و خاطره خدمات ارزنده مرحوم سرهنگ پاسدار پرویز مرسلی؛

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش معارفه شد

در مراسمی با تقدیر از تلاش های مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی، سرهنگ پاسدار جمال آبادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم که با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور، امام جمعه کیش، مشاور مدیر عامل و مدیرکل حوزه ریاست و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل تسنن، مسئولان نظامی، انتظامی و محلی کیش برگزار شد سرهنگ صفر علی موسوی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش  18 ماه پیش به مرحوم سرهنگ مرسلی تفویض شد و به عنوان کسی که بیشترین ارتباط کاری را با وی داشتم به صراحت اعلام می کنم که امانتی که به عنوان ماموریت به مرحوم مرسلی داده شد با تعهد و مسئولیت پذیری وی  بهتر از پیش باز گردانده شد.

فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور از اخلاق نیکو و ارتباط خوب مردمی، به عنوان بخشی از محسنات مرحوم مرسلی یاد کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی از حمایت ها و زحمات همسر و فرزندان مرحوم مرسلی در اجرای ماموریتش تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه از سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی به عنوان فردی متعهد یاد کرد و برای وی در جایگاه  فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش توفیق از خداوند متعال خواستار شد.

سرهنگ موسوی برقراری امنیت و آرامش را در کشور منوط به همکاری مجموعه ای از ارگانهای نظامی و انتظامی دانست که در سایه تعامل با یکدیگر به اهداف نظام که امنیت، آرامش و پاسداری از حریم مردم و کشور است دست می یابند.  

وی همچنین توجه به مباحث فرهنگی مانند برگزاری مراسم مذهبی را درکنار ایفای وظایف کاری از دیگر مواردی دانست که باید به آن توجه شود.

سرهنگ موسوی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت خوشرویی در برخورد با مسافران از همه ارگانها و نهادهای کیش خواست روند همکاری و همراهی خود را مانند گذشته با فرمانده جدید یگان حفاظت فرودگاه کیش ادامه دهند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان نیز در این جلسه از مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی به عنوان فردی لایق، شایسته و پر تلاش یاد کرد و گفت: در ایفای شایسته این ماموریت توسط مرحوم مرسلی که از یادگاران 8 سال دفاع مقدس بود همکاری و همراهی همیشگی همسر و فرزندان وی قابل تقدیر است.  

امام جمعه کیش نیز در این جلسه با بیان اینکه گفتار و رفتار مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی در راستای خدمت به اسلام و مردم بود گفت: کسانیکه در راه خدمت به مردم و دین عمرشان به پایان می رسد شهیدانی والامقام هستند.

وی افزود: گرچه فقدان مرحوم مرسلی غم بزرگی برای خانواده وی است که دشواریهای زیادی هم برای آنان به همراه دارد اما این تحمل و شکیبایی در محضر خداوند توفیق برای این خانواده به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ جمال آبادی در جایگاه فرمانده جدید یگان حفاظت فرودگاه کیش گفت: سپاه در کنار ماموریت هایش در حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران  حفاظت از امنیت فرودگاه های کشور و خدمت رسانی به مردم را نیز بر عهده گرفته است که از خداوند متعال توفیق سپاه پاسداران و همه نهادهای انتظامی و نظامی کشور را خواستارم.

در این جلسه از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش لوحی به رسم یادبود و به پاس تلاشها و زحمات مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی به همسر وی اهدا شد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی با اهدای لوح از طرف فرماندهی حفاظت هواپیمایی کشور، حکم فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش به سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی اعطا شد.