با حضور قائم مقام مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

سومین نمایشگاه طلا و جواهر در کیش آغاز به کار کرد

سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کیش گشايش يافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور قائم مقام و معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد كيش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، مسئولان اتحاديه‌ طلا و جواهر، مديركل دفتر امور اكتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت در محل نمایشگاه‌های بین‌ المللی کیش آغاز به کار کرد.

قائم مقام مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در حاشیه این رویداد، با اشاره به استقبال خوبي كه از سومين دوره برگزاري اين نمايشگاه شده است از برپايي نشستي مشترك با توليد كنندگان در خصوص بررسي مشكلات فعالان اين صنعت در كيش خبر داد .

داوود كرمي گفت: برای تبدیل کیش به پایگاه و مرکز صادرات منطقه در بخش طلا و جواهر نیاز به زیر ساخت‌هایی است که باید آماده شود؛ در این راه، نياز به زير ساخت‌هاي گمركي، حضور شركت‌هاي بيمه و تامين امكانات حمل و نقل داریم كه تلاش مي‌شود اين موضوعات بررسي و تا سال آينده و نمایشگاه بعدی، در جهت ايجاد برخي زير ساخت‌ها اقداماتي انجام شود.

در نمايشگاه امسال كه براي اولين بار اتحاديه ساعت‌ سازان نيز حضوري فعال دارند، 80 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی توليدات خود را براي علاقه‌مندان و فعالان صنعت طلا و جواهر به نمايش گذاشته‌اند.

حضور شرکت‌هایی از کشورهای هنگ کنگ، تایلند، هند و افغانستان از نقاط قوت نمایشگاه امسال است. پیش بینی شده سفیران کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، لیتوانی و لهستان از این نمایشگاه که تا 5 آذر در جزیره کیش ادامه دارد بازدید کنند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های جزیره کیش آماده بازدید علاقه‌مندان است.