حسین ثابت : همسو با نگاه تحول گرایانه دکتر انصاری لاری به کیش باز می گردم

سرمایه گذار بزرگ بین المللی اعتقاد راسخ به توان و تجربه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را عامل بازگشت دوباره خود به کیش دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حضور دکتر انصاری لاری از بدو ورود دریچه ای از امید به روی مردم جزیره کیش گشوده است و بازگشت سرمایه گذار بزرگ بین المللی به پشتوانه حضور دکتر انصاری لاری بیانگر این موضوع است.

مهندس حسین ثابت در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعتقاد راسخ به توان و تجربه دکتر انصاری لاری را دلیل فعالیت دوباره خود در جزیره کیش عنوان کرد و گفت: چنانچه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاقمند باشد فعالیت خود را درکیش از سر می گیرم زیرا نگاه تحول گرایانه و تفکر خلاقانه دکتر انصاری لاری بزرگترین پشتوانه برای فعالیت در این جزیره است.

وی تجربه جهانی را ارزشمند ترین ثروت خود دانست و افزود : مهمترین داشته من تجربه جهانی است که ارزشی بسیار بالاتر از نقدینگی دارد و زمانی این تجربه به منصه ظهور می رسد که مدیری با تفکرو تحول گرا انگیزه های فعالیت را برای من و دیگر سرمایه گذاران ایجاد کند و در حال حاضر به مدد حضور دکتر انصاری لاری فرصتی ارزشمند در کیش ایجاد شده تا ظرفیت های بالقوه این منطقه آزاد را بالفعل کنیم.

حسین ثابت بکتاش کار آفرین و سرمایه گذار بزرگ کشورمان و یکی از سرمایه گذاران مطرح بین المللی است که با احداث اولین مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان کشور ظرفیتی بی نظیر در جزیره کیش ایجاد کرد. این مجموعه و هتل زیبای داریوش یکی از چندین پروژه اجراشده توسط حسین ثابت در کیش بود.

این سرمایه گذار خوش فکر چند سالی است ادامه فعالیت های اقتصادی و فرهنگی خود را به مشهد منتقل کرده که احداث مدرسه، هتل، بنیاد فردوسی ثابت به منظور پاسداشت جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و خرید اولین دستگاه هوشمند دیجیتال تصفیه آب در جهت کمک به رفع بحران آب از جمله اقدامات وی در شهر مشهد است. 

فعالیت دوباره حسین ثابت در جزیره کیش نوید بخش تحولات زیادی در این منطقه آزاد است و بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نیز به واسطه حسن اعتمادی که به تفکر و عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دارند برای فعالیت در این جزیره اعلام آمادگی کرده اند.