تاکید معاون اجرایی رییس جمهوری بر شتاب در طرح های تجاری چابهار

'محمد شریعتمداری' که روز دوشنبه برای هماهنگی و برنامه ریزی سفر رییس جمهوری به چابهار سفر کرده است، در بازدید از برخی فعالیت های توسعه ای و زیرساختی این منطقه از جمله طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، طرح توسعه خط راه آهن چابهار - زاهدان، طرح توسعه پتروشیمی، پالایشگاه و فولاد در منطقه آزاد، چگونگی فعالیت های عملیاتی و اجرایی این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون اجرایی رییس جمهور و هیات همراه در بازدید از بندر شهید بهشتی و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، شتاب بخشیدن به اجرای طرح های این مناطق راهبردی را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، 'محمد شریعتمداری' که روز دوشنبه برای هماهنگی و برنامه ریزی سفر رییس جمهوری به چابهار سفر کرده است، در بازدید از برخی فعالیت های توسعه ای و زیرساختی این منطقه از جمله طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، طرح توسعه خط راه آهن چابهار - زاهدان، طرح توسعه پتروشیمی، پالایشگاه و فولاد در منطقه آزاد، چگونگی فعالیت های عملیاتی و اجرایی این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع شماری از مدیران این پروژه ها، خواسته های مدیریتی و اجرایی آنان را برای شتاب یافتن اجرای پروژه ها جویا شد که بیشتر مدیران اختصاص بودجه و اعتبار را مهمترین خواسته خود ذکر کردند.

شریعتمداری در این سفر با اشاره به مصوبات سفر فروردین ماه امسال ریاست جمهوری به چابهار، اجرای طرحها را خوب ارزیابی کرد و گفت: در صورتیکه فعالیت ها طبق برنامه ریزی ها و اولویت ها انجام شود، افق و چشم انداز بسیار مناسبی در انتظار چابهار و سواحل مکران و بویژه مردم نجیب و شریف این دیار پیش رو خواهد بود.

وی، با اشاره به سفر روز سه شنبه رییس جمهوری به چابهار، انجام دومین سفر دکتر روحانی در سالجاری و در کمتر از هشت ماه از نخستین سفر را نشانه اهمیت و اهتمام ویژه دولت به توسعه و پیشرفت این منطقه ویژه و راهبردی دانست.

چابهار