المان های جدید، جاذبه ای خاطره انگیز برای گردشگران

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، معابرو پارک های کیش با نصب 28 المان شهری زیباتر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هر ساله در ایام نوروز گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور به جزیره کیش سفر می کنند و یکی از جاذبه های سفر برای آنان گرفتن عکس یادگاری درکنار زیباییهای طبیعی وشهری جزیره کیش است .

المانهای شهری جاذبه ای زیبا برای عکاسی است که هرساله درجزیره کیش با نصب المانهای جدید تلاش می شود فضایی متفاوت وغیرمنتظره برای شادی شهروندان وگردشگران ایجاد شود.

در همین راستا ، 28 المان شهری در قالب 6 صندلی پرنده در پارک های طبیعت و ساحلی هور ،3 صندلی پروانه در پارک مرجان، حاجی فیروز در فرودگاه، 12 استیکر لبخند و طرح طناب کشی در پیاده راه نوار سیاحتی کیش و پارک ساحلی هور، طرح گوسفند های زبل در پارک ساحلی هور ، ایستگاه مینی بوس در پارک ماهیگیر، خانواده خروس در کشتی یونانی و تخم مرغ هایی با طرح سال خروس در اسکله بزرگ تفریحی نصب شده است.

همچنین ، آتلیه عکس با مضمون شکرستان در پیاده راه بین میدان ساحل و مرکز همایش های بین المللی کیش نصب شده که هروزه گردشگران زیادی برای گرفتن عکس یادگاری دراین محل حضور می یابند.

شایان ذکر است، این المان ها به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش با هدف ایجاد نشاط ، شادابی و جذابیت برای گردشگران نوروزی در نقاط مختلف جزیره کیش نصب می شود.