اعضای هیأت داوران سومین جشنواره موج کیش معرفی شدند

دبیر «سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش»، بهنام بهزادی، هومن بهمنش، نرگس آبیار، آرین وزیر دفتری و پگاه آهنگرانی را به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره موج کیش معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حکم ابراهیم حصاری دبیر «سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش»، بهنام بهزادی (نویسنده وکارگردان)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، نرگس آبیار (نویسنده و کارگردان)، آرین وزیر دفتری (نویسنده کارگردان فیلم کوتاه) و پگاه آهنگرانی (بازیگر و مستندساز) به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره موج کیش معرفی شدند.

بر اساس این گزارش بهنام بهزادی، از کارگردانان موفق ایرانی در سطح بین‌المللی است و فیلم‌هایش جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به دست آورده‌اند. آخرین فیلم بلند او «وارونگی» در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت. هومن بهمنش، مدیر فیلمبرداری و عضو انجمن مدیران فیلمبرداری سینمای ایران نیز جوایزی مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر و دیگر جشنواره‌ها برای فیلمبرداری دریافت کرده‌ است. فیلم های سینمایی «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» آخرین آثار  او به عنوان مدیر فیلم برداری بوده که در حال نمایش است.

همچنین نرگس آبیار، نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس تا کنون چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر دریافت کرده‌است. آخرین اثر سینمایی وی به نام «شبی که ماه کامل شد» در حال نمایش است.آرین وزیر دفتری نیز در فیلم های کوتاه «مثل بچه آدم»، «هنوز نه» به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشته است. آخرین فیلم کوتاه او «مثل بچه آدم» در بخش سینه ‌فونداسیون هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی  نیز هنرپیشه و مستندسازی است که در فیلم‌هایی نظیردختری با کفش های کتانی، آقا یوسف، صداها، خواب زمستانی، سه زن و طبقه سوم به ایفای نقش پرداخته‌ و مستندهایی ازجمله سیب، تماشاخانه، محاکات غزاله علیزاده و ده‌ نمکی‌ها را نیز کارگردانی کرده‌است.

سومین دوره‌ «جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش» از پنجم تا هفتم شهریور امسال با دبیری ابراهیم حصاری در جزیره‌ زیبای کیش برگزار می‌گردد.