به مناسبت جشن باشکوه نیمه شعبان

کنسرت های خوانندگان بین المللی و هنرمندان مطرح کشور در کیش برگزار می شود

در آستانه نیمه شعبان سالار عقیلی و" مسیح و آرش "هنرمندان محبوب کشورمان و گروه جیپسی کینگز ( کولی های اسپانیا ) میهمان ساکنان و گردشگران کیش می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در آستانه فرا رسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان و باهدف ایجاد فضایی شاد و خاطره انگیز برای ساکنان و گردشگران جزیره کیش ، سالارعقیلی و مسیح و آرش از خوانندگان مطرح و محبوب کشورمان در جزیره کیش برنامه اجرا می کنند.

کنسرت سالارعقیلی به همت امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش روز دوشنبه 10 اردیبهشت ساعت 20 در مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس برگزار می شود و شرکت در این برنامه برای عموم ساکنان و گردشگران رایگان است .

مسیح و آرش از دیگر هنرمندان و خوانندگان محبوب پاپ نیز پنجشنبه 13 اردیبهشت  ساعت 23 در مجموعه آوای خلیج فارس برای ساکنان و گردشگران برنامه اجرا می کنند. بلیت این کنسرت را می توان از طریق  دفاتر ارائه خدمات گردشگری در سراسر جزیره کیش تهیه کرد.

 همچنین گروه موسیقی جیپسی کینگز که یکی از گروههای قدیمی و مطرح بین المللی موسیقی است برای اولین بار با سفر به جزیره کیش،  روز سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 23 در تالار شهر کیش کنسرت اجرا می کنند.

در این گروه 9 نفره که از اعضای خانواده رییس و گروه قدیمی جیپسی کینگز هستند یکی از خوانندگان قدیمی گروه نیز حضور دارد. آنتونی رییس، جوزه پتییو رییس، مایکل رییس و تونی کورتز از خوانندگان این گروه هستند.

علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به دفاتر ارائه خدمات گردشگری در سراسر جزیره کیش مراجعه کنند و یا از طریق سایت www.exirconcert.com بلیت خود را تهیه کنند.