آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد:

تقویت تقوای الهی ضامن موفقیت و جهانی شدن نظام اسلامی

آیت الله حسینی خراسانی در جمع کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تقوای الهی و همدلی و مشارکت ملی در سال رونق تولید، ضمن تحقق توسعه همه جانبه کیش، زمینه اتمام طرح های نیمه تمام منطقه را فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ظهرشنبه 18 خرداد در نمازخانه سازمان منطقه آزاد کیش و در جمع کارکنان این سازمان، با بیان اینکه تقوای الهی راه غلبه بر مشکلات و بحران های اجتماعی، اقتصادی است گفت: اگرچه امروز هموطنان ما در جمهوری اسلامی ایران از آزادی، استقلال و موهبت های فراوان دیگری بهره مند هستند اما مشکلاتی هم دارند که تنها راه حل آن تقوای الهی و حرکت در مسیر تقرب به خداوند است.

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه با بیان اینکه تقویت تقوا، اعمال ما راخالص می کند گفت: انسان ها و مدیران با تقوا برای جلب رضای خداوند فعالیت می کند و ترویج این فرهنگ در جامعه کمک می کند تا نظام اسلامی ما نمونه کامل و موفقی از یک نظام دینی و جهانی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وجود 150 طرح نیمه تمام اقتصادی، گردشگری و عمرانی در جزیره کیش تاکید کرد: برای پایان یافتن طرحهای نیمه تمام در منطقه و رونق فضای کسب و کار علاوه بر مدیریت جهادی، سیاست گذاری و برنامه ریزی مناسب، تقویت تقوای الهی ضروری است. چرا که تنها در سایه تقوامی توان با یاری خداوند متعال بر مشکلات غلبه کرد.

وی تاکیدکرد: بدون شک با لطف خداوند میهن اسلامی فرازو فرودها را پشت سرگذاشته و به نقطه اوج خواهد رسید. در این بین کسانی که خالصانه و با همدلی برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور تلاش کرده اند در شیرینی این موفقیت ها سهیم هستند.  افرادی هم که کار شکنی کرده و یا مشارکتی نداشتند نصیبی جز ندامت و حسرت نخواهند داشت. 

آیت الله حسینی خراسانی تقوای الهی را روح همه فرامین دینی و برنامه های مذهبی از جمله نماز های یومیه، اعمال واجب و مستحبی و مناسک حج برشمرد و گفت: در آموزه های دین مبین اسلام نیز بر تقوای الهی به عنوان راه نجات از بحران های های مختلف در زندگی بشر و عامل دستیابی به سعادت انسان در دنیا و آخرت تاکید شده است.