دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری:

کیش مانند یک ستاره در مناطق آزاد کشور می درخشد

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر رشد روزافزون زیر ساخت ها در کیش گفت: کیش در مسیر درست توسعه است و مانند ستاره ای است که می درخشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد رضا خبازی رشد و توسعه کیش را بسیار مثبت خواند و گفت: به خاطر حضور مدیریت خوب در منطقه، زیرساخت های بسیار مناسبی در کیش ایجاد شده که روز به روز در حال بهتر شدن است لذا شکی نیست که کیش در حوزه های گردشگری سلامت و سایر بخش ها شرایط بسیار خوبی را دارد.

وی ادامه داد: عمدتا در مناطق آزاد آماده نبودن زیرساخت ها از جمله مسائلی است که مطرح می شود اما خوشبختانه در کیش تمام شرایط لازم برای رشد و توسعه مهیاست.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به روند ساخت ترمینال جدید فرودگاهی کیش اظهار کرد: در بحث توسعه فرودگاهی کیش نیز اقدامات قابل تحسین و توجهی انجام شده که باعث می شود مطمئن شویم کیش قطعا در مسیر درست توسعه قرار دارد به همین خاطر من معتقدم که کیش مانند ستاره ای است که در میان سایر مناطق آزاد می درخشد.

خبازی تاکید کرد: در همه مناطق آزاد تجاری و صنعتی ضعف هایی وجود دارد اما مساله کیش متفاوت است. در واقع کیش با وجود شرایط موجود بیشتر به سمت جذب توریست روی آورده و توانسته یک هاب منطقه ای موفق در این زمینه باشد ضمن اینکه تمام زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری نیز در آن فراهم شده است.

وی تاکید کرد: این مساله که مناطق آزاد در چه نقطه ای از کشور ایجاد شوند و چه جذب هایی داشته باشد به لحاظ سوق الجیشی بسیار مهم است.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: کیش منطقه ای است که می تواند مسئولیت مناطق آزاد را به درستی انجام دهد و به اهدافی که مد نظر است دست یابد لذا من به کیش بسیار خوشبینم اما این مساله در مورد سایر مناطق آزاد باید کارشناسی شود.

خبازی در پایان افزود: کیش با همت مدیران و مسئولان زحمت کش در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته که بسیار قابل تحسین است.