آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش شامگاه جمعه 8 تیر ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با حضور هزاران نفر از گردشگران و ساکنان جزیره کیش با برگزاری آیین های ویژه شامگاه جمعه 8 تیر برروی اسکله تفریحی آغاز شد.

در این مراسم که مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی حضور داشتند کنسرت زیبای گروه موسیقی بندری لیان لحظات شاد و مفرحی برای حاضران خلق کرد و در میان استقبال پر شور شهروندان و گردشگران نور افشانی آسمان جزیره کیش آغاز شد.

مراسم نور افشانی که با نمایش شناورها آذین بندی شده همراه بود شور ونشاط زیادی برای حاضران به همراه داشت و شهروندان و گردشگران جزیره کیش بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش را با مراسمی متنوع و متفاوت آغاز کردند.

در ادامه این مراسم برنامه ای شاد و مفرح نیز با حضور هنرمندان مطرح کشور در مجموعه آوای خلیج فارس برای شهروندان و گردشگران برگزار شد.

گفتنی است جشنواره تابستانی کیش  تا 15 شهریور ادامه دارد و علاوه بر اعطای تسهیلات حمایتی به گردشگران، برگزاری برنامه‌های مفرح هنری و فرهنگی، اجرای تئاتر، نمایش‌های خیابانی، برنامه‌های ورزشی برای کودکان و نوجوانان، جُنگ های شادی، اهدای جوایز در مراسم جُنگ شبانه، بازارها و مراکز تجاری و برگزاری هفته های فرهنگی برخی کشورها و شهرهای ساحلی از برنامه های این جشنواره است.