جزیره کیش از 11 آبان میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان است

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از برپایی چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، رضا سراج با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان از 11 تا 14 آبان ماه جاری با حضور90 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک و یراق آلات به معرض نمایش می‌گذارند.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

رضا سراج  یکی از  برنامه های اصلی این نمایشگاه را رو نمایی از محصول بومی سازی شده صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز و در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و به همت اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است در نیمه دوم سال جاری 12 نمایشگاه بین‌المللی در جزیره کیش برگزار می‌شود که نمایشگاه های صنایع هوایی، دریایی و انرژی از مهمترین آنها هستند.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در آب‌های نیلگون خلیج فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.