مرتضی بانک در پیام های جداگانه انتصاب چهار وزیر جدید دولت را تبریک گفت

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیام های جداگانه انتصاب وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک گفت.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیام های جداگانه، انتخاب رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در این پیام ها آورده است:

 ** برادر ارجمند جناب آقای دکتر  فرهاد دژپسند

انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت "وزیر امور اقتصادی و دارایی" که حاصل درایت، پشتوانه علمی و سابقه درخشان شما بوده است را  تبریک عرض می نمایم.
امید است حضور ارزشمند شما در شرایط کنونی کشور موجب به ثمر نشستن رهنمود های خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و تدابیر رئیس جمهورمحترم در اجرای سیاست های  اقتصاد مقاومتی و ساماندهی امور اقتصادی کشور باشد.

** برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی

انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت "وزیر راه و شهرسازی" که حاصل تخصص و پشتوانه علمی و سابقه درخشان شما بوده است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بدون شک این انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقا بهینه کشور را در پی خواهد داشت.
امید است اهمیت جایگاه مناطق آزاد به عنوان یکی از رکن های اساسی محرومیت زدایی و توسعه محلی مورد توجه و بذل همکاری جنابعالی قرار گرفته و موجبات پیشرفت بیش از پیش برایشان فراهم گردد.
ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه به محضر جنابعالی از خدای متعال برایتان در این مسئولیت حساس آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

** جناب آقای مهندس رضا رحمانی

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان "وزیر صنعت، معدن و تجارت" که بیانگر اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام محترم ریاست جمهوری به تعهد، تخصص و توان بالای مدیریتی حضرتعالی است را تبریک عرض می نمایم .
بدون شک تقویت تولید و توسعه صنایع کشور یکی از ارکان اصلی حفظ استقلال ایران اسلامی است که در شرایط فعلی  بیش از هر زمانی نیازمند تدبیری است تا بتواند مایه امید برای هزاران صنعت گر پرتلاش میهن عزیزمان شود و بهبود شرایط تولید و تجارت را رقم زند، که این مهم محقق نخواهد شد مگر با بهره گیری از تخصص، تبحر و تجارب  دلسوزان متعهد.
امیدوارم در سال جاری که بر اساس نگاه ویژه مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است تولید در بستر مناسب و پویای مناطق آزاد و ویژه  با درایت و برنامه ریزی های دقیق جنابعالی منتج به پویایی بیش از پیش و رونق اقتصادی و تجاری کشور گردد.
ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه به محضر جنابعالی از خدای متعال برایتان در این مسئولیت حساس آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

** جناب آقای دکترمحمد شریعتمداری

انتخاب شایسته جنابعالی  به عنوان "وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی" که بیانگر اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام محترم ریاست جمهوری به تعهد، تخصص و  توان بالای مدیریتی حضرتعالی در سالهای متمادی حضور در عرصه های مختلف مسئولیت است را تبریک عرض می نمایم .
حسن خدمت به سرمایه های اجتماعی نظام و انقلاب موقعیتی ویژه و البته دارای مسیر سخت و دشواری نیز هست، که قطع به یقین تلاش های جنابعالی و مجموعه همکارانتان در راستای تثبیت وارتقاء سطح رفاه اجتماعی جامعه، کاستن از بروز آسیبهای اجتماعی و نهایتاً دستیابی به "بهزیستن" در ایران اسلامی و عزیزمان مثمر ثمر خواهد بود.
 ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه به محضر جنابعالی از خدای متعال برایتان در این مسئولیت حساس آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

                                                                                          مرتضی بانک