مراسم دعای وداع با رمضان در کیش برگزار می شود

مراسم دعا و مناجات وداع با رمضان چهارشنبه 23 خرداد در مسجد حضرت زینب(س) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، نشست هماهنگی برگزاری مراسم دعای وداع با رمضان  روز یکشنبه 20 خرداد با حضور جمعی از روحانیون و ائمه جماعت مساجد کیش و برخی از مسئولان و نمایندگان سازمان منطقه آزاد کیش ، صدا و سیما و پایگاه های بسیج  سپاه جزیره کیش در دفتر امام جمعه کیش برگزار شد .

بر اساس این گزارش امام جمعه کیش در این نشست بر لزوم برپایی هرچه باشکوه تر مراسم دعا و مناجات وداع با ماه مبارک رمضان و اطلاع رسانی گسترده به ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای حضور در این مراسم پرفیض تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش همچنین بااشاره به اهمیت ترویج فرهنگ وداع باماه رمضان در بین نسل جوان و آینده ساز کشور گفت : همانطور که در بین مسلمانان مراسم استقبال ازماه پرخیروبرکت رمضان جایگاه خاصی دارد باید به وداع با این ماه نیز توجه کافی مبذول داشت.

وی افزود : باپر رنگ تر برگزار کردن این مراسم مومنان به اهمیت درک ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت ارزشمند بخشش و رحمت خداوند و نزدیکی با معبود خود بیشتر آشنا می شوند.

مراسم دعای وداع بارمضان چهارشنبه 23 خرداد ساعت 22 در مسجد حضرت زینب (س) آغاز می شود . سخنرانی مراسم را حجت الاسلام عالی از روحانیون جزیره کیش بر عهده خواهند داشت .

لازم به ذکر است برای  تسهیل تردد ساکنان و گردشگران و حضور در این مراسم سرویس های رفت و آمد برای ساکنان در نقاط مختلف شهر ازجمله نوبنیاد ، منطقه سفین ، کمپ معمار و کمپ سحر در نظر گرفته شده است .