تجهیز ناوگان خدمات شهری کیش به 15 دستگاه خودروی مکانیزه

با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ناوگان خدمات شهری کیش به 15 دستگاه خودروی مکانیزه مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان بهره برداری از 15 دستگاه خودروی مکانیزه در بخش خدمات شهری آغاز شد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در خصوص افزایش خدمات دهی در حوزه شهری گفت: بر اساس پیمان جدیدی که از بهمن امسال برای مدت 2 سال منعقد کردیم  در سه منطقه شهری از حضور 3 پیمانکار استفاده می کنیم و این ماشین آلات که در زمینه جمع آوری و پرس زباله، شستشوی مخازن زباله ها، جداول و خیابانها و پاکیزه سازی شهر به صورت مکانیزه عمل می کنند با هدف ارتقاء خدمات دهی به ناوگان شهری کیش افزوده شد.

محمدرضا محمدی در ادامه با اشاره به تاکید دکتر انصاری لاری در خصوص رفع مشکلات معابر، فضای سبز و حمل و نقل عمومی جزیره کیش افزود: در حال حاضر 250 نقطه که در زمان بارش باران دچار آبگرفتگی می‌شوند شناسایی شده است که از این مناطق 50 نقطه وضعیت نا مناسب تری دارند به همین دلیل اصلاح این نقاط با حفر چاه جذبی در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم تا نوروز 97 تعدادی از این چاه های جذبی حفر شود.

 وی در ادامه از حل مشکلات حمل و نقل فاز 2 و 3 نو بنیاد خبر داد و گفت: با وجود همه مشکلات و تحولاتی که در مدیریت حمل و نقل جزیره داریم امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن بخشی از مشکلات و نیازهای منطقه نو بنیاد را از نظر فضای سبز و حمل و نقل عمومی رفع کنیم.

وی در پایان از فعالیت های گسترده در حوزه خدمات شهری خبر داد و افزود: بهبود فضای سبز میادین در مسیر فرودگاه به سمت مرکز جزیره، هرس درختان، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول جزیره، بهسازی150 هزار متر مربع از آسفالت خیابانها، لکه گیری آسفالت 200 نقطه از خیابانها و نصب تابلوهای راهنما از برنامه‌هایی است که با اولویت خدمات شهری در حال انجام است.