اپلیکیشن جامع گردشگری جزیره کیش رونمایی شد

اپلیکیشن جامع گردشگری جزیره کیش با عنوان " آی کیش" رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم رو نمایی از این اپلیکیشن گردشگری با حضور مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و اصحاب رسانه، چهارشنبه 20 دی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این مراسم مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش با تبیین هدف گذاری های انجام شده در جهت تسهیل و تسریع امور و دسترسی به امکانات و خدمات برای گردشگران و شهروندان گفت: این اپلیکیشن گامی در جهت تامین رفاه گردشگران است تا با ارائه اطلاعات و خدمات مناسب باعث افزایش رضایتمندی گردشگران شود.

امیر سوداگران در تشریح امکانات اپلیکیشن جامع گردشگری کیش گفت: دسترسی سریع و آسان به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی کیش مهمترین شاخصه این اپلیکیشن است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره برداری است. گردشگران و شهروندان جزیره کیش با استفاده از این اپلیکیشن از جدیدترین اطلاعات مراکز تفریحی، رستوران ها، هتل ها، جاذبه ها، بازارها و مراکز تفریحی به صورت دسته بندی شده مطلع می شوند و امکان مسیر یابی و خرید آنلاین را دارند.

وی با اشاره به ضریب امنیتی بالای این اپلیکیشن افزود: امکان خرید آنلاین بلیت مراکز تفریحی، جشنواره ها، رویدادها، کنسرت ها و پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر از دیگر مزیت های اپلیکیشن جامع گردشگری جزیره کیش است.

به گفته مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش، ارائه فهرست حراجی ها و تخفیف ها به تفکیک نوع کالا، گزارش وضعیت جوی کیش، فهرست پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه و برنامه سفرهای دریایی کیش از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است.

 سوداگران گفت: ارتقاء خدمات دهی به گردشگران، معرفی خدمات در سطح وسیع تر با امکان اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی و افزایش رقابت بین صاحبان کالا و خدمات برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت نیز از مزایای این سامانه است.

وی افزود: امکان ثبت نظرها، انتقادها و شکایات از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است و این بخش توسط کارشناسان مربوطه در سریع ترین زمان رسیدگی می شود.

مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این اپلیکیشن راهنمای مفیدی برای تمامی گردشگران است و با تمهیدات اندیشیده شده گردشگران در بدو ورود به فرودگاه و بندر کیش می توانند این اپلیکیشن را دریافت کنند گفت: این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دارندگان گوشی های تلفن همراه با سیستم های اندروید و ios بر روی گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است. همچنین شهروندان و گردشگران می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی APP.kish.ir نیز این اپلیکیشن را نصب کنند.

امیر سوداگران با بیان اینکه این اپلیکشن در فاز نخست به زبان فارسی در دسترس همگان است افزود: تلاش می کنیم تا قبل از نوروز 97 این سامانه به دو زبان انگلیسی و عربی نیز ارائه شود.

لازم به ذکر است، در فاز دوم تکمیل این اپلیکیشن، قابلیت های دیگری از جمله امکان فراخوان تاکسی و سرویس های حمل و نقل عمومی و خرید آنلاین کالا نیز فراهم می شود.