السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

فرا رسيدن ايام حزن انگيز فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامي دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام تسليت عرض مي نمايم.

فاطميه روزهاي حزن اهل بيت در مصيبت مادر رسالت و همسر ولايت حضرت زهراي مرضيه (س) است. روزهاي غمباري كه شيعيان جهان به ياد برترين بانوي زنان عالم به سوگ مي نشينند، در مظلوميت او ندبه مي كنند و از پايداري او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا مي گيرند.

فاطمه زهرا (س)، معیار فضایل بود و جايگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. بزرگ بانويي كه جنبه هاي مختلف پارسايي، پاکدامنی و حضور يك بانوي مسلمان در عرصه هاي مختلف زندگي فردي و اجتماعي را با جلوه اي بي نظير و ماندگار در تاريخ جهان ثبت كرد. امروزه نيز زنان مسلمان ميهن مان با الگو گرفتن از ايشان، علاوه بر موفقيت در فرزند پروري و همسردارى، عزتمندانه در تمامي عرصه ها و در راستاي سر بلندي ايران اسلامي و زن ايراني گام بر مي دارند.

در جزيره كيش نيز امسال همانند سال هاي قبل مراسم سوگواری و مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در رثای دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور حداكثري مردم ديندار و داغداران بزرگ بانوي اسلام در مساجد، حسينيه ها و تكايا برگزار مي شود تا فرصت مرور دوباره درس آزادگي، ايثار و تعهد در مكتب اسلام باشد.

اميد است در اين ايام با سوگواري بر غم شهادت بزرگ بانوي جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفيق تفكر و تعمق در سيره زندگاني بزرگان دين مبين اسلام را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم در زمره پيروان راستين مكتب انسان ساز اسلام قرار گيريم. 

  علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش