«بسم الله النور »


این عید بزرگ بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش مبارک و خجسته باد.

امام علی ابن ابیطالب(ع) انسان وارسته ای است که در اوج صلابت، کلامش لبریز از عطوفت و هر قدمش بر مدار عدالت استوار بود. هر برگ از حکایت پر فراز و نشیب زندگانی پربار مولای متقیان از نخستین روزهای ترویج اسلام در فضای کفر آلود و پرمخاطره مکه و رشادت و شهامت تحسین برانگیز ایشان در عرصه پیکار با کفار گرفته تا پذیرفتن مسئولیت رهبری امت و یا سکوت طولانی و مدبرانه اش در برابر تزویر دشمنان دین، همه و همه سرشار از پند و حکمت و معرفت است.

مولی الموحدین در جایگاه پدر نیز فرزندانی را پرورانده است که فخر عالم امکان و الگوی ماندگار آزادگی و انسانیت هستند. از این رو، میلاد خجسته حضرت علی(ع) شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و عدالت محوری و حقیقت جویی را به آنها بیاموزند.

13رجب المرجب، فرخنده زادروز مولی الموحدین حضرت علی (ع) اسوه بی بدیل ایمان، عدالت، شجاعت و اخلاص است. او که یگانه مولود کعبه بود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.

با تبریک این عید فرخنده و گرامیداشت روز پدر از بارگاه ایزد منان، سلامتی و سرافرازی پدران پرتلاش و بلند همت ایران اسلامی را خواستارم.

غلامحسین مظفری

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل