مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛

ورزش عامل مصونیت قشر جوان ما از آسیب های اجتماعی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی و همگانی این مساله را دارای اهمیت ویژه ای برای مصونیت جوانان از آسیب های اجتماعی خواند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور ضمن خوشامد گویی به داوران و چهره های شاخص عرصه فوتبال کشور گفت: به طور حتم ورزش یکی از موضوعات بسیار مهم برای کشور و به ویژه قشر جوان به شمار می رود زیرا ورزش بهترین راهکار برای پر کردن اوقات فراغت  قشر جوان ما و ایمن نگاه داشتن آنها از آسیب های اجتماعی به شمار می رود.

وی افزود: یقینا ورزش می تواند با پر کردن اوقات فراغت جوانان به سلامتی جسم و روح همه اقشار کمک کند لذا بسیار جای خوشحالی است که امروز جایگاه ورزش با بها دادن به ورزش همگانی در کشور پر رنگ شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد:  امروز خوشبختانه در کشور ما جایگاه ورزش مشخص است و بها دادن به سلامتی و ورزش همگانی پر رنگ شده است البته بحث ورزش قهرمانی نیز جایگاه خود را دارد زیرا بر افراشته شدن پرچم کشور در سطح بین المللی دارای ارزش بسیار بالایی است که به لطف خداوند ورزشکاران ما با تلاش شبانه روزی در این عرصه خوب ظاهر شده اند و بارها نام ایران را سر فراز کرده اند.

مونسان فوتبال را از جمله ورزش های پر مخاطب خواند و گفت: در بین ورزش ها، به طور حتم فوتبال ورزشی است که میلیون ها مخاطب و علاقمند در کل دنیا دارد لذا در این بخش موضوعیت ویژه ای وجود دارد ما خدا را شاکریم که ورزش فوتبال تا امروز به خوبی پیش رفته و امیدواریم که بتواند در سطح منطقه و دنیا به جایگاه بهتری دست یابد.

وی افزود: کشور ما با وجود جوانان مستعد در این عرصه میتواند به جام جهانی بعدی راه پیدا کند و در این عرصه جایگاه درخشنده تری به دست آوریم.

شایان ذکر است که سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور تا 16 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش ادامه دارد