نو آوری و خلاقیت دو عامل مهم ارتقاء سطح خدمات در كيش

دكتر مونسان: با نو آوری و خلاقیت باید سطح خدمات در جزیره کیش را به عالی ترین درجه برسانیم

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از ایرنا،  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی با تبریک عید سعید غدیر خم عید بزرگ ولایت و امامت و با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی وظیفه مهم تامین امنیت در داخل کشور را بر عهده دارد و دایره فعالیت آن بسیار گسترده است و بخش های زیادی از جامعه و زندگی فردی به نوعی با فعالیت این نیرو مرتبط است.
دكتر مونسان به ویژه بودن جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد گردشگری اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود گردشگران ایجاد رضایتمندی، کاری سخت و نیازمند خلاقیت و نو آوری است.
وی با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولان به جزیره کیش ویژه است افزود: باید با نو آوری و خلاقیت سطح خدمات را به عالی ترین درجه خود برسانیم تا بتوانیم به وظیفه و ماموریتی که بر عهده داریم و همچنین کسب رضایت مردم بخوبی عمل کنیم.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: باید توان حداکثری خود برای ایجاد فضای مناسب برای گردشگران به گونه ای فراهم کنیم که کیش را به عنوان نخستین مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: هر چه بتوانیم جذب گردشگر بیشتری را به جزیره داشته باشیم می توانیم از خروج گردشگران داخلی به کشورهای همجوار و کشورهایی که با ما دشمنی آشکار و غیر آشکار دارند و ارز گردشگران ایرانی را بر علیه خود ما مصرف کنند جلوگیری کنیم.

اجرای موسیقی سنتی و دف نوازی از بخش های دیگر مراسم بود.
در پایان از 14 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و همچنین شرکت کنندگان در مسابقه غدیر با اهداء  لوح قدردانی شد.
مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی دوشنبه شب با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو و خانواده های آنان در مجموعه شاندیز برگزار شد.