قهرمان هفته نخست فيوچرز كيش؛

مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست

مسترز فورنل اسپانیایی كه درزمره بهترين تنيسورهاي جهان است مسابقات فيوچرز كيش را ازنظر كيفيت، هماهنگي ، امكانات وبرنامه ريزي از بهترين مسابقات جهان دانست

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مسترز فورنل اسپانیایی که پیش از این دررنكينگ جهاني درجايگاه ۲۳۶ تنیس‌باز برتر جهان قرار داشت موفق شد عنوان قهرمانی هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس کیش را از آن خود کند.

 فورنل در بارسلونا علاوه بر اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است در بخش مربیگری نیز فعالیت می‌کند و این بار برای نخستین بار با حضور در جزیره کیش در مسابقات بین‌المللی فیوچرز که در حال برگزاری است شرکت کرد.

وی در هفته اول مسابقات که هفته یازدهم رقابت ها در سال ۲۰۱۴ در ایران محسوب مي شود در بخش انفرادی و دوبل به همراه هموطنش قهرماني را از آن خود کرد.

فورنل با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: برگزاری و سازماندهی مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده و یکی از امتیازات این بازی ها برگزاری مسابقات در زمین های با کیفیت است. در سایر مسابقات در سراسر دنیا بازیکنان باید نگران محل اقامت، تغذیه و رفت وآمد باشند واين موضوع يكي از دغدغه‌های همیشگی بازیکنان است اما در کیش شرایط خوبي دراين بخش ها برای تنیسورها فراهم است.

تنيسور اسپانيايي افزود: من با وجود سابقه شركت دربسياري از رقابت ها چنین هماهنگي وكيفيتي‌ را در هيچ يك ازمسابقات كشورهاي مختلف ندیده بودم.

فورنلادامه داد: در اروپا هرگز چنین مسابقه‌ای با این شرایط پیدا نمی‌کنید. برگزارکنندگان مسابقات فیوچرز در اروپا چندان اهمیتی به بازیکنان نمی دهند و در اسپانیا چنین مسابقاتی برگزار نمی شود . البته من در مراکش هم مسابقه داده‌ام آنجا هم خوب بود اما قابل قیاس با کیش نیست و در این مسابقات امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای تنیسورها فراهم است تا خستگی ۳ هفته ای مسابقات رفع شود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت:با توجه به اینکه در این فصل شرایط جوی اکثر کشورها به ویژه اروپا بسیار سرد است کیش محل خوبی برای رقابت تنیسورها است به همین دلیل شاهد حضور بازیکنان خوبی در این بازی ها که به مدت ۳ هفته پیگیری می شود هستیم و با توجه به اینکه اینجا شرایط بسیار خوبی دارد به همه پیشنهاد می کنم تا در این مسابقات حضور يابند.