با هدف رفع مشکلات و بهبود خدمات دهی:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بازار ماهی فروشان بازدید کرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تلاش برای رفع مشکلات صنفی ماهیگیران و ماهی فروشان از بازار ماهی جزیره کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری به همراه اعضای شورای شهر و جمعی از معاونان و مدیران خود در بازدید از بازار ماهی کیش، مسائل و مشکلات این صنف را بررسی و برای رفع موانع موجود بر سر راه معاش ماهیگیران و فروشندگان ماهی دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر انصاری لاری در این بازدید ضمن بازدید از بخش های پشتیبانی و سردخانه این بازار با فروشندگان و صیادان در خصوص مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند رور در رو گفت و گو کرد و از نحوه فعالیت بخش های مختلف بازار ماهی مطلع شد.

دکتر انصاری لاری همچنین از بازار عربها دیدن و در خصوص مشکلات فعالان اقتصادی و غرفه داران این بازار نیز با آنان گفت و گو کرد.

بازدید از محوطه بازار به منظور رفع موانع ساخت پارکینگ و اصلاح هندسی معابر و خیابان های اطراف آن در جهت تسهیل تردد شهروندان و گردشگران از دیگر دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مسئولان عمرانی و شهر سازی بود.

گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ابتدای مدیریت خود، در راستای رفع مشکلات و تسهیل امور برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران، همچنین تامین رفاه شهروندان و گردشگران، از بخش های مختلف جزیره کیش بازدید کرده است و همواره بر تسریع حل مشکلات اهالی این جزیره تاکید داشته است.