با حکم دکتر انصاری لاری؛

عضو جدید هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر انصاری لاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراهیم ارزانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادره از سوی دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به عضو جدید هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات  سالم  کیش آمده است: با توجه به  سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ورزش امید است با توکل به پروردگار حکیم در کنار بقیه اعضاء محترم هیات مدیره در کمک به تحول در ورزش کیش موفق باشید.

ابراهیم ارزانی از مدیران و پیشکسوتان ورزش جزیره کیش پیش از این نزدیک به دو دهه مسئولیت هایی هم چون رئیس  اداره  تربیت بدنی و ورزش جزیره کیش در دوره پیش از تاسیس موسسه  ورزش و تفریحات کیش، رئیس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش، دبیر هیات فوتبال کیش، مدیر عامل برخی موسسات فرهنگی، ورزشی، مدیریت ورزش آموزشگاه ها در آموزش و پرورش، عضویت در هیات رئیسه  هیات فوتبال استان هرمزگان  و عضویت در کمیسیون فرهنگی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران  را بر عهده داشته است.

ابراهیم ارزانی روزنامه نگار، عضو هیات تحریریه و سردبیر برخی نشریات منطقه و کشوری می باشد و اولین مدیر بومی است که در هیات مدیره یکی از شرکت های متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شود.