رونق گردشگری سلامت در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

افتتاح دفتر گردشگری سلامت(I.P.D)و گسترش بخش های درمانی بیمارستان کیش ، موجب رونق بیشتر ورود گردشگران سلامت به جزیره کیش شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، همزمان با گسترش بخشهاي درماني،ارتقاء تجهيزات پزشكي و شروع به فعاليت بخش پذيرش بيماران بين الملل در بیمارستان کیش،  پنج گردشگر سلامت به منظور دريافت خدمات پزشكي به این مجموعه مراجعه کردند.

همچنین ماه گذشته 4 بیمار از كشورهاي كانادا، ايرلند، آلمان و انگليس جهت انجام اعمال زيبايي صورت، زايمان و دریافت خدمات درمانی به جزیره کیش سفرکردند .

توسعه گردشگری سلامت، رویکرد هدفمند این بیمارستان با توجه به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش در سال های اخیر است که به صورت جدی در حال پیگیری می باشد و عقد قرارداد با شرکت های تسهیل گر در امر ارجاع بیمار، بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، از جمله اقدامات انجام شده برای رونق هر چه بیشتر گردشگری سلامت در جزیره است.

گفتنی است عدم نیاز به صدور روادید، هزینه های درمانی پایین ، خدمات با کیفیت ،کادر درمانی مجرب، امکانات خوب شهری و اقامتی، آرامش وامنیت جزیره کیش از مهمترین دلایل ذکر شده از سوی مراجعان خارجی برای انتخاب این منطقه آزاد  جهت انجام اعمال جراحی و اموردرمانی است.