مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش:

حمایت ازمنافع ملی رویکرد همیشگی ایرناست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ایرنا با پرهیز از بزرگ نمایی و بدون جانبداری از گروه خاص با انعکاس اخبار درست، همواره حامی منافع ملی بوده است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان روز یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کیش به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا ،به فعالیت حرفه ای این رسانه و اثر گذاری آن اشاره کرد و گفت : ایرنا همواره با ارسال اخبار صحیح ، دقیق و روشن به خوبی توانسته اصل امانتداری را رعایت کند .

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت خبری ایرنا در جزیره کیش را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : اطلاع رسانی دقیق و صحیح این رسانه بدون هرگونه جانبداری زمینه توسعه جزیره کیش را فراهم می کند .

مونسان به سابقه درخشان فعالیت ایرنا در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اشاره کرده و گفت : بسیاری از رسانه ها به صحت اخبار ایرنا اطمینان دارند و مردم ، رسانه ها و مسوولان به آن اعتماد زیادی دارند .

وی با تاکید بر اینکه ایرنا در امر اگاهی بخشی خط خبری خاصی را دنبال نکرده و جناحی عمل نمی کند اظهار داشت : این رسانه تلاش کرده از بزرگ نمایی و وارونه ساختن واقعیت ها پرهیز کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالیت خبرنگاران ایرنا و حضور مستمر آنان در برنامه های مختلف قدردانی کرد و افزود: این رسانه همیشه همراه مسوولان جزیره کیش بوده و رویدادهای جزیره به شایستگی منعکس کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در انعکاس اخبار باید امانتدار باشند و از بداخلاقی ها بپرهیزند گفت : انتشار اخبار منفی ، غیر واقعی و جریان سازی به فضای جامعه لطمه می زند .

مونسان با بیان اینکه رسانه ها در پرداختن به مسائل و مشکلات باید منصف باشند گفت : هرگونه انتقاد منصفانه سازندگی به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان به تعامل خوب ایرنا با مسوولان منطقه آزاد کیش اشاره و تاکید کرد : باید قدر این رسانه را دانست و از ظرفیت خوب آن در توسعه همه جانبه کیش و در راستای حفظ منافع ملی بهره گرفت .

در این نشست مسوول دفتر خبرگزاری ایرنا در کیش به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در یکسال و نیم اخیر پرداخت و گفت : فعالیت های زیادی در جزیره کیش انجام شده است و ایرنا همواره تلاش کرده تا به نحو شایسته اخبار این فعالیت ها را انعکاس دهد .

امیر برزی توسعه جزیره کیش در سالهای اخیر را بسیار چشمگیر و قابل توجه دانست و افزود : این تغییر حاصل تلاش های مدیریت فعلی است که توانسته با بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات موجود ،کیش را در مسیر تحول و توسعه قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایرنا همواره مولفه های صحت ، سرعت و دقت را سرلوحه کار خود قرار داده است افزود : این رسانه توانسته به عنوان یک مرجع رسمی درعرصه داخلی و خارجی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در این بازدید محمد محب خدایی معاون گردشگری ، سیروس عیدی پور معاون پشتیبانی ، ابراهیم رضوانی معاون فرهنگی و اجتماعی و روح الله مهدی نژاد مدیر کل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش مونسان را همراهی کردند .

در پایان این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همراهان از بخش های مختلف این دفتر بازدید کردند.