حضور چشمگیر نمایندگان خارجی در يازدهمين نمایشگاه انرژی کیش

یازدهمین نمایشگاه انرژی کیش با حضور حداکثری سازندگان داخلی و نمایندگان اروپایی و آمریکایی دوشنبه 22 دی ماه گشايش مي يابد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، استقبال 130 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی از شاخص های یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش است و در بین 200 شرکت کننده در اين نمايشگاه نام نمایندگانی از کشورهای چین ، ایتالیا ، آلمان ،آمریکا ،انگلیس ،کره جنوبی ، فرانسه ،اسپانیا ،لهستان ، چک ، اسلوانی ،ایرلند ،سوئیس ، بلژیک اتریش، هلند ،دانمارک ،کانادا ،سوئد، آلبانی ، مصر و امارات متحده عربی به چشم مي خورد.

گفتني است نمایشگاه امسال با رویکرد سرمایه گذاری زمینه مناسبی برای شرکت های داخلی و خارجی است تا از فضای بوجود آمده بتوانند در راستای سرمایه گذاری و سرمایه پذیری با هم تعامل داشته باشد .

حمایت وزارت نفت از نمایشگاه و حضور شرکت ملی نفت و گاز و پالایش و پخش فراورده های نفتی نیز در نمایشگاه حائز اهمیت است . به طوری که در گردهمایی که به وجود می آید آخرين فرصت ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري ، سرمايه پذيري ، دستاوردهاي سازندگان و توليدكنندگان نفت، گاز، پتروشيمي، آب ، برق و انرژي هاي نو از طریق محصولات و موضوعات مرتبط با بخش انرژی به تعامل و همفکری گذاشته خواهد شد .

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ، شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایران، شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران،  شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران،  سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفي شركت هاي صنعت آب و فاضلاب از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند .

همچنین در طی برگزاری نمایشگاه نشست هاي  تخصصي با رويكرد سرمايه گذاري و سرمايه پذيري و بازديد مديران و كارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشيمي، آب،‌ برق و انرژي هاي نو از جمله برنامه های قابل پیش بینی در این نمایشگاه است .

شايان ذكر است يازدهمين نمایشگاه انرژی کیشدر وسعت 12000 متر مربع از 22 تا 25 دی ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد .