دكتر مونسان :

حضور مقتدارنه نيروهاي نظامي وانتظامي پشتوانه هميشگي توسعه كشور است

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش درمراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي كيش حضور مقتدارنه نيروهاي نظامي وانتظامي را پشتوانه هميشگي توسعه كشوردانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر مونسان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ویژه کیش که با حضور سردار احمدی مقدم برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و حماسه مردم کشورمان در راهپیمایی 22بهمن گفت: خداوند را شاکریم که انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود در همه بخشها و صنایع رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: این پیشرفتها در سایه حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی ممکن شد و پس از این نیز این روند همچنان به پشتوانه این نیروها ادامه می یابند.

وی حضور تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات 1+5 را در یک سوی ميزو حضور 5 قدرت جهان در سوی دیگر را بیانگر اقتدار کشورمان دانست .

دكتر مونسان افزود: در جزیره کیش نیز تلاش کرده ایم با همکاری همه بخشها و با حرکت در مسیر اهدافمان این منطقه سر پل توسعه روز افزون و دروازه رشد اقتصادی کشور باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ماموریت مناطق آزاد کشور گفت: جزیره کیش تا کنون بخشی از این مسيررا طی کرده و امید است این منطقه الگویی برای توسعه دیگر مناطق کشور باشد.