جشن بزرگ عید غدیر در مسجد امیر المؤمنین (ع) كيش

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، جشن بزرگی با حضور جمع گسترده اي از ساكنان و گردشگران در مسجد امیر المؤمنین (ع) جزيره كيش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشن غروب دوشنبه 29 شهریور، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور نماز گزاران و ارادتمندان مولي الموحدين علي (ع) در مسجد امیر المؤمنین (ع) برگزار شد.

بنابر این گزارش سخنراني در خصوص فضايل حضرت علي (ع) و جايگاه ايشان در حفظ و بقاء دين مبين اسلام، اجراي زيباي تواشيح، قرائت زيارت امين الله، مداحي، شعر خوانی و مولودی خوانی از بخش های متنوع این مراسم معنوي بود كه جمعي گسترده اي از دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در آن حضور داشتند.

همچنین در این جشن از سوی هیأت امنای مسجد امیر المؤمنین (ع)  به سادات حاضر در مراسم و کودکانی که با والدین خود در این جشن شرکت کرده بودند، هدایایی اهداء شد.

در اين جشن فرخنده به تعدادي از برندگان مسابقه بزرگ آيه هاي غدير به قيد قرعه جوایز ارزنده ای از جمله چند کمک هزینه سفر هوایی به عتبات عالیات و مشهد مقدس و تابلوهای نفیس مزین به نام مبارک امیرالمؤمنین (ع) اهدا شد.

لازم به ذکر است جشن عید غدیر به مدت دو شب در مساجد امیر المؤمنین و حضرت زینب (س) بر پا می شود.