درپی انعقاد تفاهم نامه ؛

جزیره کیش به شبکه بزرگ تبلیغاتی ترکیش پیوست

درپی انعقاد تفاهم نامه با شرکت هواپیمایی ترکیش، تبلیغات جزیره کیش در خطوط پروازی این هواپیمایی به سراسر جهان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با امضای تفاهم نامه بین موسسه جشنواره ها ومناسبت های کیش و شرکت هواپیمایی ترکیش، مقرر شد تبلیغات جزیره کیش در تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی انجام شود.

این تبلیغات شامل معرفی جزیره کیش درترکیه، معرفی در مجله Sky Life ، تبلیغات ومعرفی در تمامی شبکه پروازی، دفاتر ومقاصد شرکت هواپیمایی ترکیش است.

همچنین براساس این تفاهم نامه ماهانه 50 تور رایگان سفر به کیش شامل اقامت درهتل های پنج ستاره جزیره، مارینا پارک هتل، هتل دریایی ترنج، هتل ویدا و هتل ایران به مسافران کلاس تجاری این ایرلاین هدیه داده می شود تا این گردشگران با سفر به کیش ضمن آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمزیت های سرمایه گذاری این منطقه آزاد نیز مطلع شوند.

علاوه براین شرکت هواپیمایی ترکیش در طول سال 5 سفر آموزشی ویژه آژانس های هواپیمایی و 5 سفر ویژه فعالان رسانه های بین المللی به مقصد کیش برگزار می کند تا به معرفی جاذبه های این جزیره کمک کند.

ارائه تخفیف به پرسنل ترکیش و مسافران غیر ایرانی ترکیش از دیگر مزایای این تفاهمنامه درجهت جذب گردشگران خارجی به جزیره کیش است.

انعقاد این تفاهمنامه یکساله که از 10 شهریور آغاز شده گام موثری درجهت معرفی جزیره کیش وجذب گردشگران است . همچنین ترکیش به عنوان شرکت هواپیمایی که بیشترین مقاصد پروازی دنیا را دارد از شبکه بزرگ تبلیغاتی بهره مند است و قرار گیری جزیره کیش دراین شبکه تبلیغاتی زمینه های توسعه گردشگری بین المللی را مهیا می کند.