وزير اطلاعات در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش :

جزيره كيش مي تواند موتور محركه اقتصاد كشور باشد

حجت الاسلام و المسلمين علوي در ديدار با غلامحسين مظفري گفت: با ايفاي نقش صحيح سرمايه گذاران، جزيره كيش مي تواند موتور محركه اقتصاد كشور شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عصر روز يكشنبه ٢٨ بهمن، حجت الاسلام و المسلمين علوى، وزير اطلاعات در دیدار با غلامحسين مظفري مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم حمايت از سرمايه گذاران گفت: مهمترين عامل براي حضور فعالانه سرمايه گذاران، ايجاد فضاى امن روانى است كه مى تواند به رشد و شكوفايى جدى كيش كمك كند.

وزير اطلاعات در ادامه افزود: با توجه به شرايط اقتصادى و تحريم ها، سازمان منطقه آزاد كيش براى حمايت از بخش خصوصى و جذب سرمايه گذاران داخلى و خارجى مى تواند نقش جدي ايفا كند و به پشتوانه اين اقدام تاثير به سزايى بر رشد اقتصاد كشور گذارد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي تصريح كرد: جزيره كيش ظرفيت هايي دارد كه در صورت ايفاي نقش درست و منطقى سرمايه گذاران، اين منطقه آزاد مى تواند موتور محركه اقتصاد كشور شود.

وزير اطلاعات همچنين تاكيد كرد: وزارت اطلاعات با همه توان خود از امنيت سرمايه گذاران كيش حمايت مى كند.

غلامحسین مظفری ریيس هیات مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در کیش پرداخت و گفت: در حال حاضر سرمايه گذارى هاى جدى و هدفمندى در جزيره كيش انجام مى شود كه توسعه گردشگرى را در پي دارد.

دكتر مظفري ضمن تبيين برنامه هاي در دست اجرا در خصوص اولویت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش اظهار داشت: جزيره كيش فضايي امن براى بهره بردارى خانواده هاى ايرانى است. همچنين در كنار رونق گردشگري داخلي، به دليل شرايط اقليمى خاص و دارا بودن ظرفيت هاي ويژه ، كيش مى تواند به توسعه گردشگري بين المللي در كشور كمك كند.

گفتني است در جهت ارتقا اقتصادي و گسترش فعاليت هاي تجاري وگردشگري درجزيره كيش، عصر شنبه ٢٧ بهمن نيز، مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در نشستي با معاون اول رييس جمهور  ديدار و گفت و گو كرد.