برگزاری گلریزان و مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیر عمد در جشن رمضان کیش

برگزاری گلریزان و مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیر عمد محور برنامه های ماه مبارک رمضان در جزیره کیش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در چهارمین جلسه کمیته رویدادها و جشنواره های کیش که با حضور نمایندگان نهادها و اصناف مختلف برگزار شد مدیر توسعه گردشگری معاونت گردشگری سازمان با تشریح ویژه برنامه های ماه رمضان و جشنواره تابستانی کیش گفت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم جشن رمضان امسال با رویکرد مشارکت در آزاد سازی زندانیان غیر عمد با استفاده از گلریزان به روش الکترونیک و با مشارکت ستاد دیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جشن ماه رمضان امسال که با برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت مستقیم هر شب ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما در برنامه ای  با عنوان جزیره مهربانی پخش خواهد شد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، جوامع کیش، همراه اول و شرکت جیرینگ از طریق اپلیکیشن تاب مشارکت خواهند کرد.

مدون با بیان اینکه با استفاده از اپلیکیشن تاب علاوه بر انجام عملیات بانکی مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ امکان پرداخت کمک های نقدی به هر میزان به هر خیریه ای وجود دارد، افزود: با استفاده از این نرم افزار پس از هر پرداخت، امتیازی به فرد تعلق می گیرد که می تواند در قرعه کشی های اعلام شده شرکت کند.

وی با اشاره به پرداخت مبلغی از هر تراکنش به مشارکت در آزاد سازی زندانیان با استفاده از پایانه های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: در جزیره کیش ۵۰ درصد از درآمد حاصل از هر تراکنش خرید و در سراسر کشور ۲۵ درصد از هر تراکنش به این امر خیر اختصاص می یابد.

این مقام مسئول در توسعه گردشگری تاکید کرد: استفاده از این پایانه و شرکت در این امر خیر هیچ هزینه و بار مالی برای خریداران نخواهد داشت.

جشنواره تابستانی امسال با تم بازی های کودکانه

مدون در رابطه با برنامه ریزی های جشنواره تابستانی کیش اظهار کرد: زمینه برنامه ریزی جشنواره تابستانی امسال کودک و بازی انتخاب شده است تا کودکان عامل انگیزشی برای سفرهای  خانوادگی به کیش باشند.

مدیر توسعه گردشگری به برگزاری بازی های مخصوص کودکان در بخش های مختلف جزیره در ایام جشنواره تابستانی اشاره کرد و افزود: برنده هر بخش می تواند یکی از میهمانان برگزیده برنامه تلویزیونی شبانه باشد.

وی افزود: جشنواره تابستانی امسال با یک برنامه تلویزیونی همراه خواهد بود که توسط یکی از کارگردانان مطرح کشور با ترکیبی از انیمیشن، رئال و عروسک ها با محور کودکان و بازی های کودکان در فضاهای مختلف کیش تولید می شود.

مدون با اشاره به اینکه این برنامه در مراحل تدوین و آماده سازی است، اضافه کرد: کودکان در جشنواره تابستانی می توانند همراه خانواده در بخش هاای مختلف جزیره در بازی های مشارکتی شرکت کرده و روزانه در یکی از این بازی ها برنده شده و در برنامه تلویزیونی شرکت کنند.

در پایان این نشست حاضران پیشنهادهایی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره های ماه رمضان و تابستان ارائه کردند.

چهارمین نشست کمیته ررویدادها و جشنواره های تابستانی کیش با حضور اعضاء کمیته،مدیران بخش های خصوصی و جوامع مختلف و فعالان اقتصادی کیش در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.