برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی طراحی خدمات گردشگری و کسب و کارهای نو در کیش

کارگاه آموزشی بین المللی "طراحی خدمات با موضوع آینده گردشگری، سناریو پردازی برای مدل های خدمات و کسب و کارهای نو" در جزیره کیش آغاز شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کارگاه آموزشی بین المللی طراحی خدمات با موضوع آینده گردشگری، سناریو پردازی برای مدل های خدمات و کسب و کارهای نو" از 19 اسفند با حضور سه تن از اساتید برجسته دانشگاه برانشواک آلمان و اساتید مطرح ایرانی در سالن اجتماعات پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آغاز شده است.

این دوره آموزشی پنج روزه به سرپرستی دکتر یاسمین خداداده دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و با حضور پرفسور "ولف گنگ یوناس" از اساتید مطرح جهان در زمینه طراحی، پرفسور "منوال کرترز" از اساتید برجسته معماری و دکتر "مهدی موزنی" از اساتید دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

ارائه مطالب تئوری توسط اساتید، تمرین های عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی وخلق مدل و فرایند های آینده پژوهی  از جمله بخش های این دوره است که به درخواست دانشجویان داخلی و خارجی و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است و تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت. در پایان نیز از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره آموزشی اعطاء خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این دوره و در روز چهارشنبه 23 اسفند نتایج کارگاه های آموزشی به صورت نمایشگاهی در تالار خلیج فارس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران درمعرض دید علاقمندان قرار می گیرد.