ایجاد کارگاه برای هنرمندان دستور دکتر مونسان در بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی درخصوص ایجاد فضای کارگاهی برای فعالیت هنرمندان دستور داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان در بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان جزیره کیش ضمن گفتگو با هنرمندان بر استفاده از آثار این هنرمندان در فضا های شهری تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ایجاد فضای کارگاهی برای این هنرمندان نیز به مسئولان مربوطه دستور داد تا با بهره گیری از مشاوره هنرمندان نسبت به ساخت فضایی متناسب با نوع نیاز هنرمندان برای رشته تخصصی خود اقدام کنند.

وی افزود: این مکان بنام فرهنگسرای هنرمندان نامگذاری می شود و بر اساس شرایط مورد نیاز هنرمندان ازنظر ایمنی، تهویه مناسب، فضای استاندارد و... ساخته خواهد شد.

در این بازدید اثر هنرمند مجسمه ساز ندا آیتی با عنوان نقش برجسته سعدی توسط دکتر مونسان رو نمایی شد.

این هنرمند این اثر ارزشمند را که با موضوع سفر سعدی شاعر بزرگ کشورمان به جزیره کیش ساخته شده است به پاس حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از هنرمندان به وی تقدیم کرد.

سحر مهدوی هنرمند آثار حجمی در زمینه ساخت مجسمه های سیمی نیز یکی از آثار خود را به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش هدیه کرد.

گفتنی است در نمایشگاه هنرهای تجسمی کیش که از یکم شهریور آغاز شده است آثار ندا آیتی، علی امینی، هاتف حسینلو و سحر مهدوی به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه تا دهم شهریور از ساعت 9 تا 14 و 17:30 تا 22 در گالری کمال الملک فرهنگسرای سنایی پذیرای علاقمندان است.