انتصاب سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد رضا سعیدی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به سعیدی آمده است: «با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب می‌شوید. امید است با عنایات خداوند متعال در انجام امور محوله، پیوسته موفق و موید باشید.»

سعیدی دکترای مدیریت کسب و کارها و کارآفرینی بین‌ المللی از دانشکده مدیریت و تکنولوژی دانشگاه لینشوپینگ سوئد است.

وی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون سیاست خارجی بوده است.

سعیدی چهار سال عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون آئین نامه مجلس شورای اسلامی بوده و سابقه عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد.

از جمله سوابق اجرایی سعیدی می‌توان به معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت سرمایه ‌گذاری دارویی تامین(TPICO)، بزرگترین هولدینگ دارویی کشور اشاره کرد.

وی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه دارو پخش بوده است.

عضویت در هیات مدیره، مدیریت مجامع و همچنین بررسی و نظارت بر بودجه شرکت‌های مختلف از دیگر سوابق اجرایی سعیدی است.

سعیدی سابقه حضور در مذاکرات مختلف تجاری، صنعتی و انتقال تکنولوژی را دارد.

در سابقه اجرایی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، طراحی ساختار سازمانی هولدینگهای مختلف از جمله در حوزه دارویی و خودرویی وجود دارد؛ وی متخصص در امور هولدینگ‌ها است و سابقه تدریس مدیریت هولدینگ را دارد.

هدایت پایان نامه‌های مختلف در حوزه توسعه محصول، نو آوری و بین‌ المللی سازی شرکت‌ها و همچنین حضور در کنفرانس‌های مختلف بین‌ المللی و ارائه مقالات مختلف در حوزه نو آوری و بین‌ المللی سازی شرکت‌ها از دیگر سوابق سعیدی است.

تاثیر قابلیتهای سازمانی پویا بر بین‌ المللی سازی شرکت‌های (SMEs) سوئدی، تاثیر بین‌ المللی‌سازی شرکت‌های ایرانی روی قابلیت‌های پویای آن‌ها و طراحی ساختار سازمانی شرکت‌های سرمایه گذاری، هولدینگهای مدیریتی، از جمله تحقیقات سعیدی است.

در سابقه سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران صنعتی در صنایع مختلف مانند دارو، پتروشیمی، مخابرات و گاز وجود دارد.

وی به زبان‌های مختلف آشنایی و تسلط دارد.