امیر دریادار کاویانی از آمادگی کامل غواصان نیروی دریایی ارتش کشورمان ، برای حفظ عنوان قهرمانی مسابقات غواصی ارتش های جهان خبر داد.

نیروهای مسلح کشوردر چهارمین دوره مسابقات غواصی ارتش های جهان به میزبانی جزیره کیش توانمندی‌های خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به آغاز چهارمین دوره مسابقات غواصی ارتش های جهان از 13 مرداد در جزیره کیش گفت: در این رقابتها که تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت  ۱۶۰غواص از ۱۰ کشور جهان به مصاف هم می روند.

وی افزود : بیش از ۴۰ داور مسئولیت قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند و۲۰۰نفر  از عوامل پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند.

دریادار کاویانی گفت: نیروی دریایی ارتش با همکاری مسئولان و عوامل منطقه آزاد کیش همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقات را  وارد جزیره کرده و تمامی مقدمات طبق برنامه ریزی و به صورت منظم آماده شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری برپایی این دوره از مسابقات به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقبال گسترده و ابراز علاقمندی کشورهای مختلف روبه رو شده است تصریح کرد: برگزاری مسابقات در ایران نسبت به مسابقات روسیه از استقبال بهتری برخوردار بود تا جائیکه تعداد شرکت کنندگان در این رقابت ها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

 وی تاکید کرد :  در فضای امنیتی و رسانه ای که استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به راه انداخته این استقبال گسترده جامعه جهانی برای شرکت در مسابقات غواصی ارتش های جهان به میزبانی جزیره کیش دستاورد ارزشمندی است .

امیر دریادار کاویانی با اشاره به توانمندی های غواصان ارتش ایران گفت: غواصان نیروی دریایی راهبردی ارتش از آمادگی بالایی برخوردار هستند و خود را برای موفقیت در این مسابقه آماده کرده اند چراکه  این مسابقات به نوعی توانمندی‌های نیروهای مسلح کشورمان را نشان می‌دهد و امید داریم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در این دوره نیز دفاع کنیم.