کفاشیان؛

امكانات ورزشی کیش برای برگزاری اردوهای تیم ملی بسیار مناسب است

رییس فدراسیون فوتبال کشور در بازديد از زيرساختها ورزشی جزیره كيش ، اين امکانات را براي برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی و میزبانی مسابقات دوستانه بين المللي بسيار مناسب ارزيابي كرد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کفاشیان كه هدف از سفر به کیش را حضور در محل مسابقات فوتبال آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان و بازدید از امکانات ورزشی اين منطقه اعلام کرد در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بررسی زیرساخت‌های ورزشی کیش پرداخت.

کفاشیان افزود: قرار بود به اتفاق سرمربی تیم ملی از نزدیک با امکانات ورزشی کیش آشنا شده وبه بررسی شرایط میزبانی جزیره جهت برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بپردازیم.

وی با اشاره به امکانات ورزشی كيش براي برگزاري رقابتهاي بين المللي گفت : توجه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به توسعه فعاليتهاي ورزشي در كنار زیر ساخت‌های بسیار خوب جزیره ، تعامل ما با سازمان منطقه آزاد كيش را تسهيل مي كند.

وی برگزاری بازی‌های ساحلی آسیایی را از برنامه‌های آینده فدراسیون فوتبال در کیش اعلام کرد.

کفاشیان با تاکید بر اینکه اردوهای تیم ملی برای جام ملت‌ها تا دی ماه برنامه ریزی شده است و این تیم اردوی آفریقای جنوبی را پیش رو دارد افزود: در نظر داریم اردوهایی جهت آمادگی تیم امید المپیک و تیم ملی و همچنین بازی‌های سه جانبه و چهار جانبه با دیگر کشور‌ها را بهمن و اسفند در کیش برگزار کنیم.