استقبال ويژه گردشگران عماني برای دريافت خدمات درماني در بیمارستان كيش

24 گردشگر عماني به منظور انجام امور درمانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش مراجعه کردند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش پس از گذشت حدود يك ماه از برپایی دفتر ارجاع بيماربه بيمارستان كيش در مسقط پايتخت كشورعمان ، قریب به 50 گردشگر سلامت به بيمارستان كيش مراجعه كردند كه اين تعداد نسبت به ماه ها و سال هاي گذشته قابل توجه بوده است.

بنابر اين گزارش در هفته گذشته 24 گردشگر عماني جهت انجام آزمایش های اولیه به بيمارستان كيش مراجعه کردند و بيش از 15 نفر نيز به منظور دریافت خدمات درمانی در نوبت قرار گرفتند.

گفتني است گردشگران سلامت ارجاع شده به بیمارستان کیش علاوه بر دريافت خدمات درماني و پزشكي از بخش هاي مختلف بيمارستان نظير آزمايشگاه، كلينيك قلب و بخش تصوير برداري، طي روز هاي اقامت خود در جزیره، از گشت شهری و بازديد از نقاط ديدني كيش بعنوان ديگر قسمت هاي طراحي شده در سفر به مرواريد خليج فارس نيز بهره مند می شوند.

در حال حاضر با شرايط اقتصادي موجود در منطقه، کیش با موقعيت خوب جغرافيايي، عدم نياز به اخذ رواديد و هزينه هاي کمتر خدمات درماني نسبت به ساير كشورهاي حوزه خليج فارس مي تواند بهترين مقصد توريسم سلامت باشد  و انتظار مي رود شرايط حاضر، منطقه آزاد کیش را به زودي به يكي از مهمترين مقاصد گردشگري سلامت حوزه خليج فارس تبديل كند.