آغاز فعالیت بیمه سرمد با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

شعبه جزیره کیش بیمه سرمد با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم آغاز به کار شعبه جزیره کیش بیمه سرمد گفت: فعالیت بیمه ها در ذهن همه ما چارچوب مشخصی دارد اما ظرفیت های نا شناخته بسیاری در این زمینه وجود دارد که می تواند محل پیشنهاد و تامین امنیت از سوی بیمه ها باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش دارای فضای رو به رشدی است از نیاز این منطقه آزاد کشور به فعالیت بیمه های کارآمد و ارائه خدمات مناسب به ویژه در بحث بیمه های اتکایی خبر داد و افزود: در شرایط کنونی که به واسطه  تحریم‌ها به وجود آمده است بیمه ها می توانند تاثیر زیادی در رشد سرمایه گذاری‌ها داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب شرکت بیمه سرمد طی 5 سال گذشته ابراز امیدواری کرد صنعت بیمه در جزیره کیش و مناطق آزاد کشور توسعه بیشتری داشته باشند.

دکتر مظفری از جزیره زیبای کیش به عنوان بستری مناسب برای رشد سرمایه گذاری‌ها یاد کرد و اظهار داشت: در جزیره کیش باید زمینه تعاملات مالی بین المللی را راه اندازی کنیم. بخشی از این کار با وجود بورس انرژی انجام شده اما نیاز است برای تبدیل کیش به کانون عرضه محصولات نفتی تلاش کنیم. بورس بین الملل مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت شده و در حال پیگیریست. همچنین شاهد تردد شرکت های خارجی به واسطه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی هستیم که در مجموع همه این فعالیت ها نیازمند پشتوانه بیمه ای و فعالیت شرکت های توانمند در حوزه بیمه است.

مجتبی کاتب رییس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد نیز در مراسم گشایش شعبه کیش، گزارشی از عملکرد این شرکت طی 5 سال گذشته ارائه کرد.

گفتنی است بانک صادرات و صندوق بازنشستگی صدا و سیما از سهامداران شرکت بیمه سرمد هستند و این شرکت به یک میلیون بیمه‌ شده خدمات درمان تکمیلی ارائه می کند. همچنین 22 هزار نفر از هنرمندان و ورزشکاران از طریق انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنر و کمیته ملی المپیک و 4 هزار شناور و 50 هزار صیاد از طریق اداره شیلات در سراسر کشور بیمه شده این شرکت هستند.