نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در کیش افتتاح شد

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش با حضور120 شرکت داخلي و خارجي در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

انجام عمل جراحی جایگزینی مهره مصنوعی کمر برای نخستین مرتبه در بیمارستان کیش

تیم جراحی ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب، موفق به انجام نخستین عمل جراحی تعویض مهره کمر در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شد.

اطلاعیه قطعی برق

گردهمایی علمی روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور در کیش

با تایید سازمان بهداشت جهانی، نخستین دوره آموزش روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به جای سوئیس در جزیره کیش در حال برگزاری است.

جزیره کیش میزبان رویداد‌های نجات غریق کشور

جزیره کیش میزبان رویداد‌های نجات غریق کشوری در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود.

بی توجهی به ماده 65 احکام توسعه‌ای مانع تحقق اهداف اقتصادی

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اساس ماده 65 احکام دائمی برنامه توسعه ماموریت دارند تا بستر رونق اقتصادی و پیوستن ایران به زنجیره تامین جهانی را بر مبنای شرایط اقتصادی کشور فراهم کند تا فرایند ورود ایران به سازمان تجارت جهانی نیز تسهیل شود، اما در دو سال اخیر سیاست های اجرایی مغایر با هدف‌گذاری ها تاکید شده در ماده 65 احکام دائمی بوده است.

حذف معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد موجب خروج سرمایه‌گذاران می‌شود

مدیر هماهنگی امور نهادهای مالی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: موضوع لایحه اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده مناطق آزاد به تازگی در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که این موضوع واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

اعلام جزئیات واردات ۳۰۰ قلم کالای گروه ۴ به کشور

معاون امور گمرکی گمرک ایران از تعیین و اعلام فهرست کالاهای همراه مسافر و واردات ۳۰۰ قلم کالای گروه ۴ به مناطق آزاد و سرزمین اصلی برای سال جاری خبر داد.

هجمه دوباره به مناطق آزاد، این بار به بهانه مالیات / فرار مالیاتی در مناطق آزاد چقدر صحت دارد؟

معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در واکنش به بحث های مطرح شده درباره فرار مالیاتی در مناطق آزاد، گفت: وقتی همه فعالان اقتصادی مناطق آزاد شناسنامه‌دار شده‌اند و شرط معافیتشان هم اظهارنامه است دیگر معلوم نیست این صحبت‌ها به چه دلیل مطرح می‌شود. فرار مالیاتی در جایی اتفاق می‌افتد که شفافیت نیست و فعالیت های اقتصادی شناسنامه‌دار نیستند.

گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش با حضور120 شرکت داخلي و خارجي در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.