نشست خبری دومین جشنواره موسیقی کیش برگزار شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، ابعاد و زوایای برگزاری دومین جشنواره موسیقی کیش را تشریح کرد.

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2019

با هدف برگزاری هر چه با شکوه تر نمایشگاه کیش اینوکس ، جلسه هماهنگی بین معاونان و مدیران سازمان و متولی برگزاری این نمایشگاه برگزار شد .

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس دادگستری

دکترغلامحسین مظفری در دیدار با 'یاسین مطهری زاده' رییس جدید دادگستری جزیره کیش ضمن تبریک این انتصاب، بر حفظ امنیت کیش و افزایش رضایت اجتماعی تاکید کرد.

حذف معافیت مالیاتی مناطق آزاد آسیب به ظرفیت های ملی است

مدیرهماهنگی امور نهادهای مالی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به ایجاد بسترهای جذاب جهت جذب سرمایه گذاران خارجی نیاز دارد و حذف همین معافیت مالیاتی در مناطق آزاد و ویژه با فراری دادن سرمایه‌گذاران به ظرفیت های داخلی آسیب خواهد زد.

تایلند به راحتی از سد ترکمنستان گذشت

روز سوم مسابقات جهانی کبدی جوانان که در جزیره کیش برگزار می شود صبح امروز تیم تایلند مقابل ترکمنستان قرار گرفت.

زنگ فرهنگ سازی بیمه زندگی در مدرسه اندیشه نواخته شد

دکتر آخوندی: بیمه زندگی، بهترین زمینه پس انداز برای آینده است که امنیت ذهنی و عینی را برای همه خانواده ها فراهم می کند

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)

برگزاری دومین جلسه شورای راهبردی شهر دانشی کیش

دکتر مظفری بر توسعه دولت الکترونیک در جزیره کیش، در راستای جلوگیری از فساد اداری و ارتقاء شفافیت به عنوان رکن اساسی راهبرد شهر دانشی تاکید کرد.

راه اندازی خط تولید جدید واحد صنعتی پارس کیش

خط تولید جدید واحد صنعتی پارس کیش با کاربری تولید آب آشامیدنی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت

مناطق آزاد جدید در حاشیه شهرها ایجاد می‌شوند

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با بحث‌های کارشناسی به این نتیجه رسیده‌ایم که بهتر است مناطق آزاد جدید در حاشیه محدوده‌های شهری قرار گیرند تا از یک سو تعارضات قانونی کمتری بوجود آید و در عین حال مشکلاتی که مردم ممکن است با آن رو به رو شوند، کمتر باشد. اواسط تیرماه سال ۱۳۹۵ رئیس جمهوری، لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. براساس این لایحه این مناطق از ۸ منطقه به ۱۵ منطقه افزایش می‌یابند.