جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج فردا پنجم شهریور در کیش آغاز می‌شود

مسعود رهبری، جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج رافرصتی ارزشمند برای ارتقای دانش فیلمسازان کیش و توسعه صنعت گردشگری این منطقه برشمرد.

درخشش دروازه بان تیم فوتبال دختران کیش در المپیاد استعدادهای برتر کشور

فاطمه سادات کلانتریان دروازه بان تیم منتخب فوتبال دختران کیش در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

تقویت گردشگری سلامت بین کیش و عراق

جاسم فتلاوي جانشین استاندار کربلا برای آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش و گسترش تعاملات در زمینه گردشگری سلامت بین کیش و عراق از امكانات این مجموعه بازدید کرد.

برگزاری دهمین کارگروه جزیره بدون پلاستیک درکیش

دهمین کارگروه جزیره بدون پلاستیک با هدف اجرای گسترده و موفق طرح "نه به کیسه های پلاستیکی" در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزارشد.

کیش میزبان رقابت های قوی ترین مردان ایران

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان کشور در کیش خبر داد.

دعوت تیم راگبی دختران کیش به اردوی تیم ملی

تیم راگبی دختران زیر 18 سال جزیره کیش جهت اعزام به مسابقات لاهور پاکستان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به قدرت مناطق‌آزاد در گرفتن زهر تحریم‌ها توجه کنید

مسئولان در مناطق آزاد معتقدند که با توجه به ظرفیت بالای موجود در این مناطق در صورت احترام به قوانین مربوطه و رفع موانع سرمایه‌گذاری، مناطق آزاد می‌تواند به موتور محرکه اقتصاد تبدیل شده و زهر تحریم‌ها را بگیرد.

ابلاغ وظایف و تکالیف ۹ کارگروه اقتصاد مقاومتی از سوی معاون اول رییس جمهور

معاون اول رییس جمهور وظایف و تکالیف ۹ کارگروه اقتصاد مقاومتی را با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و محوریت توسعه و رونق تولید در سال جاری با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۸ تحت عنوان سال رونق تولید ابلاغ کرد.