کیش مانند یک ستاره در مناطق آزاد کشور می درخشد

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر رشد روزافزون زیر ساخت ها در کیش گفت: کیش در مسیر درست توسعه است و مانند ستاره ای است که می درخشد.

بیمارستان کیش در ایران مثال زدنی است/ مخالفان توسعه مناطق آزاد از کیش دیدن کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بازدید از کیش، بیمارستان و زیرساخت های ایجاد شده در کیش را مثال زدنی خواند و گفت : لازم است مخالفان توسعه مناطق آزاد از کیش دیدن کنند.

در اسکله و فرودگاه کیش اقدامات بسیار خوبی انجام شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به توسعه زیر ساخت ها در کیش، اقدامات انجام شده در اسکله و فرودگاه کیش را بسیار خوب ارزیابی کرد.

باید سایر مناطق از تجربیات موثر کیش بهره مند شوند

حمایت میرزاده با اشاره به رشد و توسعه موفقیت آمیز کیش، پیشنهاد کرد که سایر مناطق آزاد از تجربیات موفق جزیره کیش استفاده كنند.

کیش نمادی برای تعریف مناطق آزاد است

احمدی لاشکی کیش را نمادی موفق برای تعریف مناطق آزاد خواند و در این باره گفت: تنها در صورتی می توان از سایر مناطق آزاد و نمونه هایی که در دست اجراست دفاع کرد که بتوانند مانند کیش عمل کنند.

آرامش و توسعه کیش نظیر کشورهای توسعه یافته است

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد و توسعه مثبت، کیش را موفق تر از سایر مناطق آزاد کشور دانست و گفت: آرامش و رشد حاکم بر کیش به فضای کشورهای غربی و توسعه یافته طعنه می زند که بسیار عالی است.

رشد اقتصاد دریایی نیازمند جهت گیری مشترک ارگانهاست

دریابان سیاری با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی دریا محور گفت: اقتصاد آبی نیازمند امنیت، استراتژی و اهداف دریایی و جهت مشترک بین ارگان هاست بنابراین لازم است که در این راستا به ظرفیت سازی اقیانوسی بپردازیم و آن را به اشتراک بگذاریم.

قدرت نظامی زیرساخت توسعه دریایی کشور است

امیر حاتمی با اشاره به اهمیت برقرار امنیت در دریاها این عرصه را زیرساخت مهمی برای توسعه صنعت دریایی کشور خواند و گفت: اگر قدرت دریایی و نظامی وجود نداشته باشد قطعا نمی توان از ظرفیت های سیاسی و اقتصادی دریا بهره برداری کرد.

هجدهمین همایش صنایع دریایی با معرفی مقالات برگزیده به کار خود پایان داد

هجدهمین همایش صنایع دریایی با معرفی مقالات برگزیده و فعالان این عرصه در کیش به کار خود پایان داد.